• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
8

عنوان‌تراشی برای همایش

  • کد خبر : 17066
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
عنوان‌تراشی برای همایش

عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران درباره همایش‌های پیاپی در بخش صنعت و تولید گفت: برخی شرکت‌ها با عنوان‌تراشی برای خود همایش برگزار می‌کنند. آرمان خالقی در گفت و گو با پایگاه خبری گسترش اظهار کرد: این گروه بعد از تماس با شرکت‌ها اعلام می‌کنند به عنوان برتر انتخاب شده‌اند و بعد با […]

عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران درباره همایش‌های پیاپی در بخش صنعت و تولید گفت: برخی شرکت‌ها با عنوان‌تراشی برای خود همایش برگزار می‌کنند.

آرمان خالقی در گفت و گو با پایگاه خبری گسترش اظهار کرد: این گروه بعد از تماس با شرکت‌ها اعلام می‌کنند به عنوان برتر انتخاب شده‌اند و بعد با گرفتن اطلاعات از این شرکت‌ها آنها را به حضور در همایش دعوت می‌کنند و می‌گویند اگر این هزینه را پرداخت کنید به عنوان شرکت برتر معرفی خواهید شد. روند ارزیابی ما در همایش«تولید ملی؛ افتخار ملی» به گونه‌ای دیگر است؛ ما پس از فراخوان منتخب‌ها را برمی‌گزینیم و بعد اعلام می‌کنیم در صورت تمایل می‌توانید به همایش کمک کنید زیرا به بودجه دولتی وابسته نیست و این شرکت‌ها می‌توانند هزینه‌ای هم پرداخت نکنند. شرکت‌ها به هر اندازه که تمایل داشتند کمک کرده‌اند تا هزینه‌ها پوشش داده شود و هیچ‌گونه اجباری در این زمینه نبوده است. در حالی که برخی شرکت‌ها با دادن عنوان‌هایی همچون «قهرمان قهرمانان» به دنبال درآمدزایی و گرفتن اسپانسرهای بزرگ هستند و شرکت‌های بزرگ نیز از این روش به عنوان یک راه تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

خالقی با اشاره به اینکه ۲۵۰ شرکت در همایش تولید ملی؛ افتخار ملی شرکت کرده‌اند که ۳۰ شرکت برگزیده داشته‌اند، افزود: ارزیابی هر شرکت براساس میزان فروش، صادرات، ارتقای فناوری، مسئولیت اجتماعی و… هر سال نسبت به سال‌های قبل‌تر انجام می‌شود. بعد ارزیابی فهرست برترین‌ها را به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده‌ایم تا سلامت شرکت‌ها مشخص شود. همچنین ما این همایش را برای تولیدکنندگان برگزار می‌کنیم. او درباره تاخیر یک‌ساعته برگزاری این برنامه توضیح داد: از آنجا که ین آیین همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و برخی دیگر از مسئولان دولتی بود برخی از سخنرانان در لحظه آخر تغییر کرده، با این حال طبق برنامه‌ریزی‌ها عمل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.