• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
10

شریعتمداری عنوان کرد؛ بهره گیری تولید و صادرات از تغییرات منطقی نرخ ارز

  • کد خبر : 16864
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۳۱
شریعتمداری عنوان کرد؛ بهره گیری تولید و صادرات از تغییرات منطقی نرخ ارز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود نوسانات نرخ ارز، امر تولید و صادرات کشور از ثبات نرخ ارز و تغییرات منطقی و قابل پیش‌بینی بهره می‌برند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما،  محمد شریعتمداری گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی از تغییرات غیرمنطقی لطمه خواهند دید و این واقعیتی غیرقابل […]

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود نوسانات نرخ ارز، امر تولید و صادرات کشور از ثبات نرخ ارز و تغییرات منطقی و قابل پیش‌بینی بهره می‌برند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما،  محمد شریعتمداری گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی از تغییرات غیرمنطقی لطمه خواهند دید و این واقعیتی غیرقابل انکار برای صنعت کشور است؛ اما اتخاذ سیاست‌های کمک‌ کننده به حل مشکل را باید مسئولان ذیربط مطرح کنند.

وی سیاست دولت تدبیر و امید را دور نگه داشتن بخش تولیدی از آسیب های ناشی از تغییرات نرخ ارز دانست و گفت: دولت سیاست‌هایی در این زمینه اتخاذ کرده و به اطلاع مردم خواهد رسید و مسیر را طی خواهیم کرد.

وزیر صنعت، یکی از مشکلات کشور را اظهار نظر برخی افراد غیرکارشناس و غیر مرتبط در حوزه های تخصصی دانست و افزود: سیاست ها، مسایل و تحولات ارزی را باید رئیس بانک مرکزی و یا معاون اقتصادی رئیس‌ جمهوری به اطلاع مردم برسانند.

شریعتمداری تاکید کرد: به طور قطع دستوری برخورد کردن با اقتصاد کار خوبی نیست و همه­­تلاش دولت بر این است که بازار از ثبات و آرامش برخوردار بوده و تغییرات قابل پیش‌بینی و منطقی باشد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.