• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
9

سید عبدالوهاب سهل آبادي: کمیته هماهنگی روابط بین الملل در استان اصفهان تشكيل شود

  • کد خبر : 15619
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۴:۴۱
سید عبدالوهاب سهل آبادي: کمیته هماهنگی روابط بین الملل در استان اصفهان تشكيل شود

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت:تشکیل کمیته هماهنگی روابط بین الملل می تواند به توسعه روابط بین المللی استان اصفهان و افزايش جذب سرمایه گذاران کمک کند . به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از بازنيوز،سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در […]

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت:تشکیل کمیته هماهنگی روابط بین الملل می تواند به توسعه روابط بین المللی استان اصفهان و افزايش جذب سرمایه گذاران کمک کند .
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از بازنيوز،سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان تصریح کرد:ايجاد کمیته هماهنگي روابط بين الملل استان اصفهان متشکل از استانداری ،شهرداری ، میراث فرهنگی ،دفتر نمایندگی امور خارجه و اتاق بازرگانی می تواند در تقویت روابط بین المللی اصفهان موثر باشد.
وی خاطر نشان کرد: گردشگری به عنوان مزیت استان اصفهان شناخته شده و این کمیته می تواند با برنامه ریزی و هماهنگی زمینه هم افزایي بین سازمان هاي دولتي و بخش خصوصی را فراهم کند.
وی با اشاره به افتاح مرکز بین المللی رشد صادرات اصفهان توسط اتاق بازرگانی اصفهان گفت:وزارت امور خارجه می تواند با همکاری در فعاليت هاي اين مرکز در توسعه صادرات استان نقش موثری ایفا کند.
علیرضا سالاریان رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان در اين نشست گفت: این دفتر آماده همکاری نزدیک با بخش خصوصی استان اصفهان با هدف توسعه اقتصادی به ویژه در بخش صنعت گردشگری است .
وی از پیگیری این دفتر برای امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان با شهرهای جدید خبر داد و گفت:دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه با همکاری شهرداری اصفهان چند شهر را برای خواهرخواندگی در نظر گرفته است.
سالاريان خواستار فعال شدن روابط با شهرهای خواهرخوانده اصفهان شد و گفت: تبادل هیات های فرهنگی ،اقتصادی و ورزشی و همچنین حضور در نمایشگاه های دو طرف همراه با برنامه ریزی مناسب می تواند پتانسیل هاي خواهرخواندگی را فعال سازد.
وی اضافه کرد:دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان در فرودگاه شهيد بهشتي برای گردشگران خارجی ویزا صادر می کند و مهمترین هدف این دفتر در دوره جدید تقویت صنعت گردشگری است .
وی با اشاره به ظرفیت بالای اقتصاد چین و فرصت ممتاز برای اصفهان جهت افزایش تعاملات تجاری گفت:چین سالانه ٢ هزار میلیارد دلار واردات و ٢٢٠٠میلیارد صادرات دارد و استان اصفهان می تواند سهمی از واردات چین را به خود اختصاص دهد.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.