• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
11

سهل آبادي: روساي اتاق هاي بازرگاني سفيران صلح كشورها هستند/براندرز: به برجام متعهد هستيم

  • کد خبر : 13707
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
سهل آبادي: روساي اتاق هاي بازرگاني سفيران صلح كشورها هستند/براندرز: به برجام متعهد هستيم

رييس اتاق بازرگاني بلژيك كه در راس يك هيات بلند پايه تجاري به ايران سفر كرده است با رييس اتاق بازرگاني اصفهان ديدار و گفتگو كرد. به گزارش بازنيوز؛سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی بلژیک،از اصفهان به عنوان يك شهر دانشگاهی نام برد و گفت:وجود مراکز تحقیقاتی از جمله شهرک علمی […]

رييس اتاق بازرگاني بلژيك كه در راس يك هيات بلند پايه تجاري به ايران سفر كرده است با رييس اتاق بازرگاني اصفهان ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش بازنيوز؛سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی بلژیک،از اصفهان به عنوان يك شهر دانشگاهی نام برد و گفت:وجود مراکز تحقیقاتی از جمله شهرک علمی تحقیقاتی و کریدور علمی و فناوری،می تواند زمینه همکاری هاي نزدیک فعالان اقتصادي دو كشور را بيشتر از گذشته فراهم سازد.
سهل آبادی خواستار همکاری دو كشور در بخش گردشگری شد و گفت:استان اصفهان با داشتن جذابیت های گردشگری و ١٢٧ رشته صنایع دستی می تواند به یکی از مقصد های اصلي گردشگران بلژیکی تبديل شود.
وی اضافه کرد:اتاق بازرگانی اصفهان امسال جزء چهار اتاق برتر جهان قرار گرفت و ٣٥٠٠ عضو پس از اتاق تهران به عنوان بزرگترین اتاق بازرگانی ایران شناخته می شود.
سهل آبادی روسای اتاق های بازرگانی را سفیران صلح و دوستی و عامل برقراری ارتباط بین کشورها دانست و گفت: برگزاری نشست های تجاری  وسرمایه گذاری و تبادل هیات های تجاری دو طرف می تواند روابط عمیق تجاری و فرهنگی بین ملت ها ایجاد کند .
وی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش اتاق بازرگانی اصفهان با هدف تربیت نیروی متخصص  بنگاه های  اقتصادی گفت:این مرکز با برگزاری دوره های آموزشی کاربردی تلاش می کند که نیاز واحدهای تولیدی استان اصفهان را به نیروی متخصص فنی و اداری تامین کند.
رنا براندرز (Rena Branders ) رییس اتاق بازرگانی بلژیک در این دیدار گفت:بلژیک به عنوان پایتخت اتحادیه اروپا همواره نقش موثری در تجارت این قاره با سایر کشورها دارد .
وی افزود: ایران به عنوان یکی از کشورهای هدف بلژیک شناخته می شود و در موضوع برجام دولت بلژیک متعهد به  حمایت از ایران خواهد بود.
براندرز ايجاد پرواز مستقیم بروکسل – تهران به همت شرکت هواپیمایی قشم ایر را گامی موثر در توسعه روابط اقتصادی دو کشور برشمرد و گفت:امیدواریم پرواز مستقیم اصفهان – بروکسل به زودی راه اندازی شود تا شاهد تبادل گردشگر بین ايران و بلژیک باشیم.
رییس اتاق بازرگانی بلژیک کمبود نیروی متخصصی فنی و مهندسی در بلژیک را یکی از چالش های بنگاه های اقتصادی این کشور برشمرد و گفت:آماده جذب نیروی متخصص اصفهاني برای فعالیت در واحدهای تولیدی و صنعتي بلژیک هستيم.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=13707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.