• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
10

سهل آبادي: اصفهان مي تواند به مقصد گردشگران صنعتي تبديل شود

  • کد خبر : 17609
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
سهل آبادي: اصفهان مي تواند به مقصد گردشگران صنعتي تبديل شود

نشست پایان سال کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان با حضور رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران، معاون اقتصادي استاندار،اعضای شورای شهر و رییس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه برگزار شد. به گزارش بازنيوز ، سید عبدالوهاب سهل آبادی  رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در این نشست گفت:اصفهان شهر صنعت و تولید است […]

نشست پایان سال کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان با حضور رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران، معاون اقتصادي استاندار،اعضای شورای شهر و رییس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه برگزار شد.
به گزارش بازنيوز ، سید عبدالوهاب سهل آبادی  رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در این نشست گفت:اصفهان شهر صنعت و تولید است و گردشگران می توانند نقش مهمی در صنعت گردشگری این شهر ایفا کنند .
وی با انتقاد از حرکت کند ساخت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت:نمایشگاه به عنوان پیشانی اقتصاد شهر بایستی با سرعت و دقت کافی ساخته شود و متاسفانه شاهد این رویکرد در این مجموعه نیستیم.
وی اتاق بازرگانی را یکی از سهامداران اصلی این شرکت دانست و گفت:اتاق بازرگانی آماده خریداری این شرکت یا واگذاری کامل سهام خود به شهرداری هستيم.
محمدرضا رجالی رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اصفهان نيز در اين نشست گفت:این کمیسیون طی دو سال گذشته بر دو موضوع برند شهری اصفهان و توسعه زیرساخت های گردشگری تمرکز داشته داشت.
وی به مراحل دشوار تعیین برند شهری بر اساس مدل علمی و تجربه شده در سطح جهان اشاره كرد و افزود: پس از دو سال نظرسنجی و مطالعه آماده رونمایی برند شهری هستيم و اميدواريم با عزم جدي استاندار براي توسعه گردشگري، اين رونمايي هر چه سريعتر انجام شود.
رجالي با انتقاد از بی توجهی به سند چشم انداز صنعت گردشگری استان اصفهان گفت:این سند سالهاست در اصفهان تهیه شده است ولی همچنان به دنبال سند و برنامه مدون گردشگری می گردیم.
وی افزایش نرخ بهره بانکی  را عامل  افزایش هزینه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در ساخت هتل ها دانست و گفت:استان اصفهان برای جذب گردشگران با کمبود زیرساخت ها در بخش همچنان روبرو است.
وي همچنين خواستار رسمي شدن تعطیلات آخرهفته در استان ها شد و گفت:این تعطیلات به رونق گردشگری پایان هفته ها کمک بسیاری می کند.
علی کرباسی زاده نایب رییس  کمیسیون گردشگری و برندشهری اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت:بر اساس هدف گذاری سند  ١٤٠٤ و جذب ٢٠میلیون گردشگر در حل حاضر ٧٠ درصد از اهداف این  سند دور هستیم.
وی خواستار پیگیری برنامه جامع گردشگری اصفهان از سوی سازمان های دولتی و بخش خصوصی شد.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.