• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
12

سهل آبادي:ملت بزرگ ايران در پاسخ به نداي رهبري،٢٢ بهمن تماشايي ديگري خلق مي كنند

  • کد خبر : 16709
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۰۳
سهل آبادي:ملت بزرگ ايران در پاسخ به نداي رهبري،٢٢ بهمن تماشايي ديگري خلق مي كنند

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از همه فعالان اقتصادي،توليدكنندگان،صنعتگران و بازرگانان دعوت كرد همگام با آحاد ملت بزرگ ايران در پاسخ به نداي رهبر معظم انقلاب اسلامي به ميدان آمده و ٢٢ بهمن تماشايي ديگري را خلق كنند. جشن سی و نهمين دهه فجر انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می شود که […]

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از همه فعالان اقتصادي،توليدكنندگان،صنعتگران و بازرگانان دعوت كرد همگام با آحاد ملت بزرگ ايران در پاسخ به نداي رهبر معظم انقلاب اسلامي به ميدان آمده و ٢٢ بهمن تماشايي ديگري را خلق كنند.
جشن سی و نهمين دهه فجر انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می شود که ٣٩ سال همراهی و پایمردی مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی در همه عرصه ها و صحنه ها را شاهد بوده ایم، مردمی که قدر داشته های خود را از استقلال، عزت، آزادی و حکومت مردم سالاری دینی می دانند و با اقتدار، در مقابل همه زیاده خواهی ها مقاومت نموده و پای انقلاب بزرگ خود ایستاده اند و از آن محافظت کرده اند.
انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوره معاصر با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامي حضرت امام خمینی (ره) تاسیس و الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان و تاثیر گذار بر همه معادلات بین المللی گردید و به استعمار و استکبار در کشوری که کاملاً وابسته به قدرت های بزرگ بوده و تمام تصمیمات آن در خارج از مرزها اخذ می گردید پایان داد و این مرز و بوم متمدن و تاریخ ساز را به مستقل ترین کشور جهان مبدل نمود و امروز نیز با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، همان مسیر روشن با اقتدار ادامه یافته و روز به روز بر این جایگاه متعالی با حمایت و همراهی مردم سرافراز ایران افزوده شده است.
٢٢ بهمن، نقطه عطفی در حضور بصیرت مند و آگاهانه ملت و تجلی «همدلی و همزبانی، ملت و دولت» و باز تعریف حمایت ٣٩ ساله از انقلاب اسلامی است.
حضور وحدت بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه سی و نهمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران و در بیش از هزار بخش ، شهر و شهرستان و بیش از ٤ هزار روستای کشور برای مردم و تمام سیاست مداران دنیا، مفهومی دیگر خواهد داشت.
روز ٢٢ بهمن ١٣٩٦، شاهد خواهیم بود که در تمامی شهرها، مردم عزیز ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و حتی پیروان ادیان  الهی و از هر قومیت و نژادی، همه یک صدا «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی»  را فریاد خواهند زد.
در آستانه چهل سالگي انقلاب،استقلال حقیقی و کامل استوار شده و دشمنان سلطه¬گر، ناکام از نقشه ها، توطئه ها و عملیات خود انگشت حسرت به دهان گرفته اند.
آزادی، این گمشده تاریخی به همت و ایثار و مقاومت شما مردم اینک در اختیار ما است. ما آزادانه انتخاب می کنیم، آزادانه تصمیم می گیریم، آزادانه اقدام و آزادانه نقد می کنیم. ایران اسلامی امروز بهترین روزهای خود را در عرصه استقلال و آزادی تجربه می کند.
اين انقلاب به رغم همه کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها، از جمله تحریم‌ها، کودتا، ایجاد نا امنی‌ها و به ویژه تحمیل ٨ سال جنگ نابرابر، توانسته است با تکیه بر مدیریت اعجازگونه امام(ره) و رهبري و اراده و خواست و حضور مردم، بر همه مشکلات به خوبی فائق آید و به دستاوردها و پیشرفت‌های بی‌نظیری هم دست یابد.
اينجانب ازهمه فعالان اقتصادي،توليدكنندگان،صنعتگران و بازرگانان دعوت مي نمايم كه همگام با همه آحاد ملت بزرگ ايران در پاسخ به نداي رهبر معظم انقلاب اسلامي به ميدان آمده و ٢٢ بهمن تماشايي ديگري را خلق كنند.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در غرفه شماره ٥٠ واقع در ضلع شرقی میدان امام (ره) میزبان مردم بزرگ اصفهان خواهد بود.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.