• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
15

رییس خانه صنعت کشور: نیاز به مهندسی قوانین در اقتصاد کشور وجود دارد

  • کد خبر : 31469
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۱۴
رییس خانه صنعت کشور: نیاز به مهندسی قوانین در اقتصاد کشور وجود دارد

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: نیاز به مهندسی قوانین در اقتصاد کشور با توجه به شرایط خاص فعلی، وجود دارد و در این راستا برخی از قوانین متناسب با نیاز تولیدکنندگان باید تغییر کند. به گزارش ایرنا، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن استان کرمان افزود: مجلس شورای […]

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: نیاز به مهندسی قوانین در اقتصاد کشور با توجه به شرایط خاص فعلی، وجود دارد و در این راستا برخی از قوانین متناسب با نیاز تولیدکنندگان باید تغییر کند.

به گزارش ایرنا، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن استان کرمان افزود: مجلس شورای اسلامی با مهندسی قوانین می‌تواند بیکاری‌های کشور را جمع‌آوری کند لذا قوانین را بازنگری و بر حسن اجرای آن نظارت شود.

وی با اشاره به ضرورت حمایت قوه قضاییه از تولید اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت بخشی از اختیارات را امروز تفویض کرد که باید از این فرصت به صورت مطلوب استفاده کرد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ادامه داد: بزرگترین مشکل تولیدکنندگان ایجاد دغدغه‌های داخلی با قوانین و مقررات خودمان است، به طور مثال تامین اجتماعی ارائه خدمات را با تعویق در پرداخت، دریغ می‌کند.

وی با بیان اینکه حمایت از صنعت کشور بزرگترین راه برون رفت از تحریم‌ها است تصریح کرد: کرمان استانی معدنی است اما تسهیلات به معدن‌داران به ‌دشواری پرداخت می‌شود و با این رفتارها معادن رشد نمی‌کنند.

سهل‌آبادی تاکید کرد: صنایع و معادن امروز به دنیا ثابت کردند که با دشوارترین شرایط سرپا هستند و برنامه تولید را دنبال می‌کنند و امروز برخی از مواد غذایی تولید ایران حتی به آمریکا صادرات می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=31469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.