• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
10

رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ با تمام توان از جوانان حمايت مي كنيم`

  • کد خبر : 18344
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ با تمام توان از جوانان حمايت مي كنيم`

به گزارش بازنيوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این مراسم سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر اینکه در این دوره از فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان توجه هر چه بیشتر به جوانان و کمک به رشد و تعالی آنها درراس برنامه ها قرارگرفته […]

به گزارش بازنيوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این مراسم سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر اینکه در این دوره از فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان توجه هر چه بیشتر به جوانان و کمک به رشد و تعالی آنها درراس برنامه ها قرارگرفته است، تشکیل شورای هاي عالی جوانان و بانوان،حمایت از کارآفرینان جوان و استارتاپ های نو پا را از جمله این اقدامات نام برد.
وی افزود: حضور جمعی از استارتاپ های اصفهانی با حمایت اتاق بازرگانی اصفهان در نمایشگاه GITEXدستاوردهای خوبی برای جوانان اصفهانی داشته است و عده ای از آنها موفق به جذب سرمایه گذار خارجی شده اند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به لزوم حمایت مالی و معنوی از کارآفرینان و ایده پردازان جوان کشور از سوی دولت تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر قانونی به منظور حمایت از استارتاپ ها وجود ندارد در صورتیکه حمایت قانونی از این افراد موجب جلب اعتماد اجتماعی از فکر و ایده های نو و جذب سرمایه گذار خواهد شد.
سهل آبادی افزود: اتاق بازرگانی اصفهان با تمامی توان از جوانان حمایت کرده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد.
وی فرهنگ سازی برای جلب این اعتماد را نیازمند تدوین برنامه جامع و دقیقی از سوی دولت و بخش خصوصی دانست.
زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از خدمات ارزنده اتاق در حوزه جوانان گفت: حمایت مادی و معنوی از جوانان در بحرانی ترین دوران اقتصادی کشور تنها از خدمتگذاران صادق کشور ساخته است و در رونق اقتصادی بسیار موثر خواهد بود.
وی گفت: نمایندگان مجلس نیز بر لزوم توجه به این امر آگاه بوده و به همین منظور برنامه هایی چون شناسایی نخبگان، جوانان و استارتاپ های تازه کار و ایجاد بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین برنامه ریزی ودر دستور کار قرار گرفته است.
عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي ایجاد اعتماد اجتماعی را بزرگ ترین سرمایه کشور دانست و افزود: عملکرد نامطلوب اقلیت مسوولین نباید بر خدمات صادقانه خدمتگزاران دلسوز خدشه وارد کرده و موجب سلب اعتماد به نظام شود. سعیدی تعامل هر چه بیشتر مجلس، قوه قضاییه، دولت و بخش خصوصی را موجب رونق اقتصادی کشور دانست و گفت: کمک به رشد و شکوفایی جوانان و تربیت مدیران لایق جوان و به کارگیری آنها در پست های مدیریتی و اجرایی در حل بحران بیکاری کشور بسیار موثر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18344

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.