• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
16

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:مالیات بر عملکرد باید از اصناف حذف شود

  • کد خبر : 15413
  • ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۷:۱۸
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:مالیات بر عملکرد باید از اصناف حذف شود

 رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت:‌ مالیات بر عملکرد باید از اصناف حذف شود و برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده از کسبه مشوق های گذاشته شود. به گزارش بازنیوز به نقل از مهر عبدالوهاب سهل آبادی اظهار داشت: قانون مالیات بر ارزش افزوده پیامدهای نادرستی به همراه داشته که دولت باید برای دریافت […]

 رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت:‌ مالیات بر عملکرد باید از اصناف حذف شود و برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده از کسبه مشوق های گذاشته شود.

به گزارش بازنیوز به نقل از مهر عبدالوهاب سهل آبادی اظهار داشت: قانون مالیات بر ارزش افزوده پیامدهای نادرستی به همراه داشته که دولت باید برای دریافت مالیات از مصرف کننده نهایی اصناف را از مالیات عملکرد معاف کند و بر دریافت مالیات بر ارزش افزوده تشویق کند.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی در اجرای مالیات بر ارزش افزوده به دلیل موظف نبودن اصناف مجبور به پرداخت این مالیات شدند و بسیاری از این واحدها با مشکل روبرو شدند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با انتقاد از لایحه ارسالی دولت به مجلس شورای اسلامی در موضوع ورشکستگی، گفت: خانه صنعت و معدن ایران در این راستا انتقادات کارشناسانه خود را نسبت به این لایحه به دولت و مجلس ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: تشکل های اقتصادی استان از ظرفیت شورای گفتگو برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی اعضای خود استفاده کنند.

سهل آبادی تاکید کرد: برخی از مسائل شرکت‌های ریخته گری را می توان در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان برطرف و برخی مسائل در سطح ملی را در شورای گفتگو طرح و پیگیری کرد.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی با انسجام و ارائه راهکارهای کارشناسی می توانند از طریق تشکل های اقتصادی مانند خانه صنعت و اتاق بازرگانی مسائل و مشکلات تولید و تجارت را دنبال کند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.