• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7158اخبار امروز : 7
12

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ افزایش قیمت تمام شده محصولات صادرات را تحت الشعاع قرار می دهد

  • کد خبر : 12322
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۳۵
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ افزایش قیمت تمام شده محصولات صادرات را تحت الشعاع قرار می دهد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان افزایش قیمت تمام شده کالاهای داخلی در مرحله تولید و فروش را عاملی موثر بر کاهش صادرات دانست. محمد حسین باقری در خصوص صادرات کالاهای داخلی اظهار کرد: افزایش صادرات محصولات داخلی می تواند رونق اقتصادی را برای کشور و استان به همراه داشته باشد. وی افزود: با […]

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان افزایش قیمت تمام شده کالاهای داخلی در مرحله تولید و فروش را عاملی موثر بر کاهش صادرات دانست.

محمد حسین باقری در خصوص صادرات کالاهای داخلی اظهار کرد: افزایش صادرات محصولات داخلی می تواند رونق اقتصادی را برای کشور و استان به همراه داشته باشد.

وی افزود: با این حال موانع زیادی بر سر راه صادرات در کشور قرار گرفته است، افزایش قیمت تمام شده محصولات در مرحله تولید و فروش، بالا بودن قیمت مواد اولیه اجناس، بهره های زیاد بانکی و کیفیت پایین محصولات تولیدی توان صادراتی را از تولیدکنندگان داخلی سلب می کند و تولیدکنندگان نمی توانند در بازارهای جهانی با شرکت های خارجی رقابت کنند.

وی با بیان اینکه اکنون میزات تولیدات از میزان مصرف بیشتر است و بازار از تولیدات داخلی اشباع شده، گفت: دولت باید با حمایت از واحدهای تولیدی چاره ای برای افزایش صادرات بیندیشد و برنامه ریزی جامعی برای این حوزه داشته باشد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: تولیدکنندگان داخلی نیز باید بازارهای هدف خارجی را شناسایی کرده و با تکیه بر دانش و ظرفیت های خود اجناس با کیفیت و قیمت مناسب تولید کنند و عرضه کنند، برخی از تولیدکنندگان از لحاظ شناسایی بازارهای هدف دچار ضعف هستند و به خوبی بازارهای جهانی را شناسایی نکرده اند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=12322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.