• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
11

در نخستین روز از سفر وزیر صمت به استان اصفهان انجام شد:بازدید وزیر صمت از شرکت تعاونی فولاد کویر و سیما کاشی اردستانوزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین روز سفر خود به استان اصفهان، از شرکت تعاونی فولاد کویر و شرکت تولیدی سیما کاشی اردستان بازدید کرد .

  • کد خبر : 32793
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۱
در نخستین روز از سفر وزیر صمت به استان اصفهان انجام شد:بازدید وزیر صمت از شرکت تعاونی فولاد کویر و سیما کاشی اردستانوزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین روز سفر خود به استان اصفهان، از شرکت تعاونی فولاد کویر و شرکت تولیدی سیما کاشی اردستان بازدید کرد .

به گزارش شاتا، علیرضا رزم‌حسینی در راستای تحقق شعار سال، در نخستین روز از سفر خود به استان اصفهان دو واحد تولیدی تعاونی فولاد کویر و شرکت تولیدی سیما کاشی اردستان را مورد بازدید قرار داد. شرکت تعاونی فولاد کویر با ظرفیت تولید ۹۵ هزار تُن آهن اسفنجی و همین میزان ظرفیت تولید شمش فولاد […]

به گزارش شاتا، علیرضا رزم‌حسینی در راستای تحقق شعار سال، در نخستین روز از سفر خود به استان اصفهان دو واحد تولیدی تعاونی فولاد کویر و شرکت تولیدی سیما کاشی اردستان را مورد بازدید قرار داد.

شرکت تعاونی فولاد کویر با ظرفیت تولید ۹۵ هزار تُن آهن اسفنجی و همین میزان ظرفیت تولید شمش فولاد ( به عنوان محصولات مورد نیاز صنایع ساختمانی، محصولات میانی واحد‌های ذوب) در جاده کاشان- اردستان واقع است.

میزان سرمایه‌گذاری ثابت این واحد تولیدی ۷۵۰۰ هزار میلیون ریال شامل یک هزار میلیون ریال و ۲۵ میلیون یورو بوده و در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع با زیربنای ۸۰ هزار مترمربع بنا شده است.

شرکت تعاونی فولاد کویر با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در فاز اول و مشارکت سرمایه‌گذار خارجی راه‌اندازی شده است و در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت درخط آهن اسفنجی و ۳۵ درصد در خط شمش فولادی را دارد.

بازدید از شرکت تولیدی سیما کاشی اردستان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود از شرکت تولیدی سیما کاشی اردستان نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات، ظرفیت‌ها و نیازها این واحد صنعتی قرار گرفت.

این واحد تولیدی که در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع و با زیربنای حدود ۴۷ هزار متر مربع در جاده اردستان- کاشان احداث شده است محصولاتی چون کاشی پرسلانی لعاب‌دار و کاشی پرسلانی پولیشی مورد نیاز در صنایع ساختمانی را تولید می‌کند.

میزان اشتغالزایی طرح در دست اجرای این واحد تولیدی ۳۰۰ نفر عنوان و میزان پیشرفت فیزیکی آن ۷۰ درصد برآورد شده است.

همچنین میزان سرمایه‌گذاری ثابت آن پنج هزار میلیون ریال شامل هشت میلیون دلار سرمایه ارزی و ۲ هزار و۵۰۰ میلیون ریال سرمایه ریالی است.

مهم‌ترین مشکل این واحد تولیدی در حال حاضر نداشتن نقدینگی و تامین زیرساخت‌های آن عنوان شده است.

گفتنی است وزیر صمت صبح امروز به‌ منظور بررسی فعالیت‌های چند واحد تولیدی و نیز افتتاح چند واحد صنعتی معدنی به همراه هیئتی از معاونین و مدیران وزارتخانه وارد استان اصفهان شد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=32793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.