درج قیمت تولیدکننده و قیمت واحد بر روی کالاها، راهکار بسیاری کشورها برای مدیریت بازار
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، برپایه این گزارش در بسیاری از کشورها برای مدیریت بازار، حرکت از رویکردهای سنتی به رویکردهای تحولی باهدف ایجاد ثبات در عرضه و تقاضا انجام شده و یکی از ابزارهای کلیدی است. برای جلوگیری از چندگانگی … ادامه خواندن درج قیمت تولیدکننده و قیمت واحد بر روی کالاها، راهکار بسیاری کشورها برای مدیریت بازار
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.