• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
11

خبر تعطیلی کارخانه کیان تایر کذب محض است/ روند تولید در کارخانه همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 15116
  • ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۹:۲۹
خبر تعطیلی کارخانه کیان تایر کذب محض است/ روند تولید در کارخانه همچنان ادامه دارد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای خبر تعطیلی یا در شرف تعطیل بودن کارخانه کیان تایر را کذب محض دانست و اعلام کرد که این کارخانه با حمایت هیات حمایت از صنایع کماکان در حال تولید محصولات خود است. به گزارش شاتا، در واکنش به انتشار خبری […]

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای خبر تعطیلی یا در شرف تعطیل بودن کارخانه کیان تایر را کذب محض دانست و اعلام کرد که این کارخانه با حمایت هیات حمایت از صنایع کماکان در حال تولید محصولات خود است.

به گزارش شاتا، در واکنش به انتشار خبری با عنوان ” قدیمی‌ترین تایرساز کشور در آستانه تعطیلی/ مالکیت کارخانه‌های در دست وزارت صنعت تعیین تکلیف شود ” در برخی رسانه‌های کشور، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای توضیحاتی جهت شفافیت موضوع ارایه داد:

کارخانه کیان تایر تحت پوشش هیأت حمایت از صنایع است و اخیراً اقداماتی نیز در جهت تقویت مدیریت کارخانه و حفظ تولید و اشتغال آن از سوی هیأت حمایت از صنایع و سایر دستگاه‌های ذیربط به عمل آمده است و خبر تعطیلی کارخانه یا در شرف تعطیل بودن آن کذب محض است.

مدتی قبل نیز هیأت حمایت از صنایع با توجه به سیاست متخذه مبنی بر تکمیل هیأت های اجرایی کارخانه‌های تحت پوشش به منظور تقویت بنیه مدیریتی آن‌ها در راستای انتصاب اعضای هیات اجرایی کارخانه کیان تایر اقدام کردند.

در آن ایام مشکلاتی از قبیل عدم تامین مواد اولیه و اقدام قضایی برخی طلبکاران وجود داشت اما هیات حمایت از صنایع اقدامات لازم برای تسهیل و تسریع در پیشبرد امور کارخانه را انجام داد.

جلسه با تامین کنندگان مواد اولیه وجلب رضایت آن‌ها، ارسال نامه وزیر صنعت،معدن و تجارت به وزیر نفت جهت دستور تامین مواد از پتروشیمی بندرامام (ره) و شازند از جمله اهم اقدامات بوده است.

همچنین جلسه ای بنا به درخواست شورای اسلامی کار کارخانه کیان تایر با حضور اعضای هیات حمایت از صنایع تشکیل شد و اقداماتی در راستای حفظ اشتغال و تولید با مساعدت دستگاه های ذیربط انجام گرفت که نگرانی‌های کارگران مرتفع شد.

در حال حاضر نیز کارخانه کماکان در حال تولید محصولات خود است و مشکل خاصی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.