• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7154اخبار امروز : 4
11

جان خدمه و سرنشينان كشتي نفتكش ايراني در اولويت است/ پيگيري براي روشن شدن علت حادثه را با جديت ادامه دهيد

  • کد خبر : 15739
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۵:۴۷
جان خدمه و سرنشينان كشتي نفتكش ايراني در اولويت است/ پيگيري براي روشن شدن علت حادثه را با جديت ادامه دهيد

معاون اول رييس جمهور در تماس تلفني با وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ضمن پيگيري آخرين وضعيت عمليات امداد و نجات نفتكش ايراني،‌ خواستار تسريع در عمليات و بكارگيري همه امكانات داخلي و خارجي در اين زمينه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دكتر اسحاق جهانگيري در اين تماس تلفني كه صبح امروز […]

معاون اول رييس جمهور در تماس تلفني با وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ضمن پيگيري آخرين وضعيت عمليات امداد و نجات نفتكش ايراني،‌ خواستار تسريع در عمليات و بكارگيري همه امكانات داخلي و خارجي در اين زمينه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دكتر اسحاق جهانگيري در اين تماس تلفني كه صبح امروز (يكشنبه) انجام شد،‌ با تاكيد بر اهميت نجات خدمه و سرنشينان نفتكش «سانچي» خاطرنشان ساخت؛ بايد با هماهنگي بيشتر با كشورهاي چين، كره جنوبي و ژاپن عمليات امداد و نجات سرعت بيشتري پيدا كند.
معاون اول رييس جمهور از دكتر ربيعي به عنوان رييس كميته رسيدگي به حادثه اين نفتكش كه به كشور چين سفر كرده است، خواست تا با توجه به پيدا شدن جعبه سياه كشتي علت حادثه را تا روشن شدن همه ابعاد ماجرا پيگيري كند.
دكتر جهانگيري با اشاره به نگراني و انتظار مردم ايران به ويژه خانواده هاي خدمه كشتي براي امداد و نجات آن عزيزان،‌ تصريح كرد،‌ بايد همه امكانات و ظرفيت سياسي و لجستيك كشور در اين خصوص بسيج شود.
دكتر ربيعي نيز در اين تماس تلفني گزارشي از آخرين وضعيت كشتي حادثه ديده و اقدامات انجام گرفته براي خاموش كردن آتش و تسريع در عمليات نجات را به اطلاع معاون اول رييس جمهور رساند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام.مطالب سایت عالیه.ممنون از سایت مفید شما.موفق باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.