• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
14

با حضور ۲۵۵ شرکت داخلی و خارجی؛ ششمین همایش و نمایشگاه سالیانه MINEX 2017 برگزار می شود

  • کد خبر : 12766
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۱۶
با حضور ۲۵۵ شرکت داخلی و خارجی؛ ششمین همایش و نمایشگاه سالیانه MINEX 2017 برگزار می شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «نادعلی اسماعیلی دهج» امروز (شنبه) در نشست خبری ششمین همایش و نمایشگاه سالیانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2017) در محل سازمان نظام مهندسی معدن افزود: شرکت های بزرگی نظیر فولاد مبارکه، ذوب آهن، قرارگاه خاتم الانبیا، سرب و روی ایران، زغال سنگ کرمان، […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «نادعلی اسماعیلی دهج» امروز (شنبه) در نشست خبری ششمین همایش و نمایشگاه سالیانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2017) در محل سازمان نظام مهندسی معدن افزود: شرکت های بزرگی نظیر فولاد مبارکه، ذوب آهن، قرارگاه خاتم الانبیا، سرب و روی ایران، زغال سنگ کرمان، شرکت تهیه و تولید، سازمان زمین شناسی، جهاد دانشگاهی و … همچنین شرکت هایی از آلمان، فرانسه، چین، استرالی، دانمارک، سوئد، آفیقای جنوبی، ترکیه، روسیه، لهستان، هلند و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند.
به گفته این مقام مسئول، شناسایی توانمندی های معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی آخرین دستاوردها، تجهیزات، خدمات معدنی و فناوری های نوین از سوی شرکت های داخلی و خارجی و معرفی طرح ها و پروژه های قابل همکاری و سرمایه گذاری از جمله اهداف این همایش و نمایشگاه است.
وی با اشاره به لزوم جلب سرمایه گذاری در بخش معدن و معرفی آن به عنوان یکی از اولویت های کشور، تصریح کرد: بیش از ۶۶ نوع ماده معدنی و ۵۴ میلیارد تن ذخیره کشف شده معدنی در کشور وجود دارد و معتقدم در این عرصه هنوز کشور بکر مانده است.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز سرمایه گذاری در معادن بزرگ با ذخایر بزرگ و عیار پایین مانند معدن انگوران یا معدن تیتان کهنوج باید در دستور کار قرار بگیرد.
ادامه دارد…

به گزارش ایرنا، ششمین نمایشگاه سالیانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2017) در مصلای امام خمینی(ه) برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=12766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.