• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
10

با حضور استاندار کرمانشاه؛ مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری افتتاح شد.

  • کد خبر : 31629
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۴۵

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در فضایی بالغ‌ بر ۱۵۰ مترمربع افتتاح شد. مهندس هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری که در فضایی بالغ‌ بر ۱۵۰ مترمربع در سازمان صمت برگزار شد، افزود: حضور آقای رزم حسینی به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت یک فرصت […]

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در فضایی بالغ‌ بر ۱۵۰ مترمربع افتتاح شد.

مهندس هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری که در فضایی بالغ‌ بر ۱۵۰ مترمربع در سازمان صمت برگزار شد، افزود: حضور آقای رزم حسینی به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت یک فرصت بسیار مناسب برای استان‌هاست و باید از این ظرفیت در راستای حل‌وفصل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ استاندار کرمانشاه بابیان مطالب فوق افزود: با افتتاح این مرکز، اولین قدم برای تسریع در حل مشکلات واحدهای تولیدی برداشته شد و با تلاش شبانه‌روزی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

 وی در پایان از اقدامات رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مجموعه همکاران ایشان در خصوص رفع مشکلات تولید و تجارت تقدیر و تشکر نمود.

مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در افتتاحیه این مرکز بر عزم جدی مدیران استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه در پی گیری مطالبات واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید از استان‌های پیشرو است و در ایجاد مرکز فوریت‌های مشکلات واحد تولیدی و طرح سرمایه‌گذاری جزء اولین استان‌ها در کشور هستیم.

دارابی در ادامه تأکید کرد: در این مرکز مشکلات واحدهای تولیدی به‌صورت یک اقدام سریع بررسی و توسط یک تیم کارشناسی متشکل از دستگاه‌های مرتبط و با حضور بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان بررسی خواهد شد.

دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این افتتاحیه ضمن تقدیر از اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع؛ انسجام و نظم بخشیدن به امورات و مشکلات واحدهای تولیدی از عمده برنامه‌ها و اهداف تشکیل مرکز فوریت‌های مشکلات واحدهای تولیدی و طرح سرمایه‌گذاری است که امروز با حضور مدیریت ارشد استان افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در پایان یادآور شد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکی از مهم‌ترین کارگروه‌های استان است که عملکرد خوبی داشته است و این مرهون انسجام و هماهنگی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب، برق، گاز، مخابرات و غیره است.

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری صبح امروز؛ یکشنبه، چهارم آبان ماه سال جاری با حضور مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه، دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، مهندس شکری؛ رییس خانه صنعت و معدن استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سازمان صمت استان کرمانشاه افتتاح و رسماً کار خود را آغاز کرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=31629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.