• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
9

بازدید قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو واحد صنعتی

  • کد خبر : 13651
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۰۱
بازدید قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو واحد صنعتی

قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور تولید طی سفر به استان البرز از بزرگترین پالایشگاه غلات کشور در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از  شاتا ، رضا رحمانی در حاشیه این بازدید گفت : برای اینکه واحدهای صنعتی ازعرصه رقابت حذف نشوند در […]

قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور تولید طی سفر به استان البرز از بزرگترین پالایشگاه غلات کشور در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از  شاتا ، رضا رحمانی در حاشیه این بازدید گفت : برای اینکه واحدهای صنعتی ازعرصه رقابت حذف نشوند در سالهای آینده باید سراغ دانش و تولید محصولات دانش بنیان بروند.
رحمانی  افزود : یکی از سیاستهای اصولی وزارت صنعت، معدن و تجارت طبق فرمایش مقام معظم رهبری حمایت از تولید داخل و ممانعت از واردات محصولات مشابه از خارج کشور است.
وی تصریح کرد : دولت این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده و حمایت از محصولات دانش بنیان و صادرات آنها ، فعال سازی ظرفیتها و تکمیل زنجیره ارزش را جزو اولویت های خود قرار داده است.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد : تامین شکر مورد نیاز کشور یکی از دغدغه های ما  بود که مشکلات فراوانی از جمله تامین آب کشاورزی برای چغندر قند و نیشکر را داشت اما با توسعه این صنعت ، صنعت غذای کشور نیز رشد کرده و تا حدودی از دغدغه ها کاسته شده است.
وی در ادامه به همراه رییس کمیسیون صنایع و معادن  مجلس از واحد صنعتی ماموت نیز بازدید کرد.

برگزاری نشست مشترک با نمایندگان تشکل های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان البرز
همچنین در ادامه سفر قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان البرز نشست مشترکی  با نمایندگان تشکل های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان برگزار شد.
در این جلسه که رئیس کمسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی حضور داشتند ، نمایندگان بخش خصوصی به طرح مشکلات و مسائل مربوط  به حوزه تولید پرداختند.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه با اشاره به تلاش های وسیع صورت گرفته در سطح دولت و به صورت ویژه در وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رفع موانع تولید اظهار کرد: بسیاری از موارد مطرح شده توسط صنعتگران هم اکنون در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=13651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.