• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
9

بازدید دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ۲ واحد صنعتی ؛ نتیجه انتخابات خانه صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه اعلام شد

  • کد خبر : 18386
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
بازدید دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ۲ واحد صنعتی ؛ نتیجه انتخابات خانه صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه اعلام شد

مجمع عمومی و انتخابات خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان تربت حیدریه با حضور اعضاء برگزار شد. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این مجمع که با حضور مدیران شهرستان و مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه برگزار شد، دکتر ابراهیمی در سخنانی با قدردانی از تلاشهای […]

مجمع عمومی و انتخابات خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان تربت حیدریه با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این مجمع که با حضور مدیران شهرستان و مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه برگزار شد، دکتر ابراهیمی در سخنانی با قدردانی از تلاشهای هیات مدیره، رئیس و اعضای خانه تربت حیدریه تصریح کرد: اگر خانه صنعت، معدن وتجارت به توفیقی نائل آمده است مرهون زحمات و تلاشهای اعضا است.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش های رئیس و هیات مدیره امروزه خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان تربت حیدریه از جایگاه رفیعی برخوردار است که امید دارم در دوره جدید با اقدامات متنوع چتر خدماتی خانه بیش از پیش گسترده شود.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: این تشکل با ۴۱ نهاد رسمی زیر پوشش متشکل از انجمنها و نمایندگی ها برای گره گشایی از مشکلات تولید و تزریق نشاط و امید تلاش می کند.

مهندس شریف ثانوی رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت تربت حیدریه نیز با ارائه گزارش عملکرد این مجموعه گفت: با همکاری دستگاه قضا ۲۲ جلسه برگزار شده که حاصل آن ۶۰ مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی بوده است.

در ادامه این مجمع رأی گیری بعمل آمد که براساس آن آقایان علیرضا هراتی، فضل الله شریف ثانوی، احمد بلبل تربتی، مسعود صباغ زاده و غلامرضا صفایی برای هیات مدیره و خانم زهره راستگو به عنوان بازرس انتخاب شدند.

این خبر می افزاید در ادامه سفر دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان به شهرستان تربت حیدریه دکتر ابراهیمی با بازدید از شرکت کیان توس و رادوار توس و دیدار با مهندس صباغ زاده و صفایی مسائل صنعت لبنیات و زعفران را مورد بررسی قرار داد، در این دیدارها دکتر سلطانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه نیز حضور داشت.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.