• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
15

اولین نشست صبحانه کاری تشکل های بخش خصوصی با حضور نمایندگان

  • کد خبر : 22123
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
اولین نشست صبحانه کاری تشکل های بخش خصوصی با حضور  نمایندگان

اولین نشست صبحانه کاری تشکل های بخش خصوصی با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی خانه صنعت معدن تجارت اتاق اصناف اتاق تعاون خانه کشاورز با دستور کار بحث حول محور ایجاد دبیرخانه مشترک فی مابین تشکلها با میزبانی اتاق بازرگانی برگزار گردید. رئیس اتاق کرمان گفت: در شرایط فعلی تصویر مشخصی از ۲۰ سال آینده کرمان […]

اولین نشست صبحانه کاری تشکل های بخش خصوصی با حضور
نمایندگان
اتاق بازرگانی
خانه صنعت معدن تجارت
اتاق اصناف
اتاق تعاون
خانه کشاورز
با دستور کار بحث حول محور ایجاد دبیرخانه مشترک فی مابین تشکلها با میزبانی اتاق بازرگانی برگزار گردید.
رئیس اتاق کرمان گفت: در شرایط فعلی تصویر مشخصی از ۲۰ سال آینده کرمان در حوزه های کشاورزی، معدن، صنعت و… وجود ندارد زیرا برخی مشکلات و کمبودها را باور نکرده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، سید مهدی طبیب زاده در جمع روسا و نمایندگان تشکل های بخش خصوصی افزود: کرمان دومین استان کشور از نظر مصرف آب است و بشدت با کمبود آب روبروست اما این مشکلات را باور نداریم. وی با تاکید بر اینکه از این موضوعات مهم غافل هستیم، اظهار کرد: وظیفه بخش خصوصی این نیست که مسائل کلان استان را حل کند اما باید با تعریف یک سیستم و تعیین ضرورت های استان، مطالبه گری را آغاز کنیم.

طبیب زاده، هم‌افزایی، همدلی، همکاری، پرهیز از موازی کاری همه تشکل های بخش خصوصی و تقسیم وظایف بین آنها را در تصمیم گیری و تصمیم سازی برای استان و کشور بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: در حال حاضر حمایت از بخش خصوصی که با همه مشکلات به فعالیت خود ادامه می دهند، ضروری است. رئیس اتاق کرمان تصریح کرد: اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون، خانه کشاورز، خانه صنعت و معدن، سازمان های نظام مهندسی و… می توانند دست به دست هم دهند و با تهیه یک نقشه راه برای فعالیت با یکدیگر، به اهداف مشخص خود سریعتر دست یابند.

گفتنی است در این نشست روسای اتاق های اصناف و تعاون، روسای خانه صنعت و معدن و کشاورز و نمایندگان سازمان های نظام مهندسی حضور داشتند و بر تشکیل تشکلی مشترک برای حمایت بیشتر از بخش خصوصی تاکید کردند

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=22123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.