• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
11

آبونمان از قبوض مشترکان گاز حذف شد

  • کد خبر : 15347
  • ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۱
آبونمان از قبوض مشترکان گاز حذف شد

براساس رأی دیوان عدالت اداری و با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، بخشنامه اخذ آبونمان از قبوض مشترکین گاز طبیعی‌ ابطال و مبالغ دریافت شده از زمان ابلاغ رای دیوان به حساب بستانکاری مشترکان بازگردانده می شود. به گزارش شاتا، با ابلاغ رأی دیوان عدالت اداری، اخذ […]

براساس رأی دیوان عدالت اداری و با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، بخشنامه اخذ آبونمان از قبوض مشترکین گاز طبیعی‌ ابطال و مبالغ دریافت شده از زمان ابلاغ رای دیوان به حساب بستانکاری مشترکان بازگردانده می شود.

به گزارش شاتا، با ابلاغ رأی دیوان عدالت اداری، اخذ آبونمان از مشترکین توسط شرکت ملی گاز ایران خلاف قانون تشخیص داده و ابطال شد.

شرکت ملی گاز ایران بنا به پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرده نسبت به حذف بند مرتبط با اخذ آبونمان ودریافت آن در قبوض جدیدگازاقدام شده است.

همچنین با پیگیری‌های انجام گرفته، اعلام شده که مبالغ دریافتی از مشترکین تحت عنوان آبونمان ، از تاریخ ابلاغ رای دیوان در تاریخ ۱۷ مهر ۹۶ در صورتحساب بعدی به مشترکان بازگردانده خواهدشد.

مشترکان می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ به سامانه شکایات مردمی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور اعلام تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.