• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
11

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 33345
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
گرامیداشت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که با صلابت اراده و نور ایمان رهنورد راه مقدسی شهفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که با صلابت اراده و نور ایمان رهنورد راه مقدسی شدند […]

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که با صلابت اراده و نور ایمان رهنورد راه مقدسی شهفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که با صلابت اراده و نور ایمان رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود.همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند:”مفته دفاع مقدس یادآور حادثه های عظیم و به بارنشستن نتایجی عظیم تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد”. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاومتر از کوه ایستادگی کردند و بر بلندای قله افتخار بیرق آزادگی را به اهتزار درآوردند.
اینجانب فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به حضور مقام معظم رهبری ، شما برادر بزرگوار و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سید عبدالوهاب سهل آبادی
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت
دند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود.همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند:”مفته دفاع مقدس یادآور حادثه های عظیم و به بارنشستن نتایجی عظیم تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد”. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاومتر از کوه ایستادگی کردند و بر بلندای قله افتخار بیرق آزادگی را به اهتزار درآوردند.
اینجانب فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به حضور مقام معظم رهبری ، شما برادر بزرگوار و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سید عبدالوهاب سهل آبادی
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=33345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.