• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
17

نوبخت: چشم انداز اقتصادی سال آینده کشور امید بخش است

  • کد خبر : 17434
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
نوبخت: چشم انداز اقتصادی سال آینده کشور امید بخش است

محمد باقر نوبخت روز شنبه در حاشیه همایش دو روزه روسای پلیس راهور گفت: پرداخت حقوق و عیدی ها از۱۵ بهمن ماه آغازشد و ظرف روزهای آینده حقوق را کامل پرداخت می کنیم. وی اضافه کرد: بیش از ۳۰هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در نظر گرفته ایم و چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد […]

محمد باقر نوبخت روز شنبه در حاشیه همایش دو روزه روسای پلیس راهور گفت: پرداخت حقوق و عیدی ها از۱۵ بهمن ماه آغازشد و ظرف روزهای آینده حقوق را کامل پرداخت می کنیم.
وی اضافه کرد: بیش از ۳۰هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در نظر گرفته ایم و چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر در دست توزیع داریم.
نوبخت افزود: از سوی دیگر از منابع دیگری که باقی می ماند نسبت به پرداخت ها بویژه در عرصه عمرانی استفاده می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه وضع سال آینده بهتر خواهد بود نیز افزود: پیش از این نفت را زیر ۴۰ دلار می فروختیم اما اکنون بالای ۶۰ دلار به فروش میرسد در حالی که به طور متوسط عملکرد ما ۵۱ دلار است که با پیش بینی های ما سال بهتری را از نظر اقتصادی پیش رو خواهیم داشت ضمن اینکه برنامه ها طوری تنظیم شده است که بر اساس منابع درونی پیش برود.
وی گفت: مهم ترین موضوع حقوق بازنشستگان است که رقم قابل توجه سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافت و ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد برای یک میلیون و ۴۳ هزار نفر فرصت شغلی تدارک دیده شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: دولت باید ازنیروی انتظامی پشتیبانی کند به همین دلیل به با وجود منابع ما که هر سال بنا به جهاتی تحقق نمی یابد اما به دلیل اهمیت و اولویت ناجا تلاش شده تا تخصیص اعتبارات نیروی انتظامی را به نحو شایسته و متفاوت اختصاص دهیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.