• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
6

لزوم مانع‌زدایی از صادرات/ حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی از بازاریابی بین‌المللی کالاهای ایرانی

  • کد خبر : 32739
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
لزوم مانع‌زدایی از صادرات/ حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی از بازاریابی بین‌المللی کالاهای ایرانی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، باید از صادرات هم مانع‌زدایی کنیم. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، صابر پرنیان در آیین افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ارمنستان، با اشاره به حضور ۱۷غرفه ایرانی در این نمایشگاه گفت: در سال‌های اخیر، هم […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، باید از صادرات هم مانع‌زدایی کنیم.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، صابر پرنیان در آیین افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ارمنستان، با اشاره به حضور ۱۷غرفه ایرانی در این نمایشگاه گفت: در سال‌های اخیر، هم کیفیت و هم قدرت رقابت‌پذیری تولیدات ایرانی به شدت بالا رفته است و با توجه به رشد شرکت‌های دانش‌بنیان، محصولاتی در ایران تولید می‌شود که قابلیت رقابت با محصولات کشورهای اروپایی را دارد.

پرنیان با بیان اینکه کالاهای ایرانی می‌توانند از نظر قیمت، کیفیت، برند و بسته‌بندی با محصولات اروپایی رقابت کنند، افزود: ارتباط خوبی که بین بازرگانان ارمنستان و تولیدکنندگان ایرانی ایجاد شده، می‌تواند زمینه ورود ایران به بازار اوراسیا باشد و شاهد رشد بازار کشورمان در دیگر کشورها باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، از واحدهای صنعتی در برپایی غرفه و اعزام هیات‌های تجاری به دیگر کشورها، به طور جدی حمایت می‌کند، ادامه داد: واردات بیش از ۳ هزار قلم کالا را در سال‌های اخیر مدیریت کرده‌ایم و در این زمینه، کشور به سمت تولید داخل و نهضت ساخت داخل رفته است. اکنون می‌توانیم با افتخار بگوییم اجناس ایرانی این قدرت را دارند که در همه قاره‌ها جای خود را باز کنند و امیدواریم با حضور تولیدکنندگان، صنعتگران و بازرگانان ایرانی، شاهد گرفتن سهم متناسب با ظرفیت‌های ایران از بازارهای جهانی باشیم.

پرنیان گفت: مرکز صادراتی در ایران افتتاح شده که در ارمنستان هم نمایندگی دارد و این دفتر، کالاهای ایرانی را به ارمنی‌ها معرفی می‌کند. از همه تولیدکنندگانی که می‌توانند کالای خود را به این کشور صادر کنند، درخواست داریم با این مرکز هماهنگی داشته باشند و کالاهای خود را به این دفتر معرفی کنند.

وی با بیان اینکه کیفیت تولیدات ما در ایران خوب است اما در بازاریابی و معرفی محصولاتمان خوب عمل نکرده‌ایم، تاکید کرد: امیدواریم در سال جاری که سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌هاست، بتوانیم در حوزه صادرات هم مانع‌زدایی کرده، قوانین را تسهیل کنیم و مشوق‌های صادراتی به صادرکنندگان ارائه دهیم تا راحت‌تر بتوانند سهم خود را در بازارهای جهانی تثبیت کنند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ارمنستان با حضور شرکت‌های ایرانی، از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت در ایروان برپاست. بیش از ۳۰ شرکت ایرانی در ۱۷ غرفه این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه توسط شرکت بین‌المللی آرک، با همکاری خانه صمت ایران، خانه صمت جوانان ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=32739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.