• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7158اخبار امروز : 7
16

سهراب شرفی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس: متخصصان سکان هدایت امور را به دست بگیرند

  • کد خبر : 33201
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
سهراب شرفی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس:  متخصصان سکان هدایت امور را به دست بگیرند

نگاه کارشناسی و تجربه سید رضا فاطمی امین که برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی ریس جمهوری برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شده، می تواند اتفاقات مثبتی را در بخش صنعت و معدن و به دنبال آن تجارت رقم زند. نگاهی به کارنامه گذشته فاطمی امین و برنامه […]

نگاه کارشناسی و تجربه سید رضا فاطمی امین که برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی ریس جمهوری برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شده، می تواند اتفاقات مثبتی را در بخش صنعت و معدن و به دنبال آن تجارت رقم زند.

نگاهی به کارنامه گذشته فاطمی امین و برنامه او برای هدایت وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از نگرش تخصصی و برآمده از دل صنعت است.

فاطمی امین سال ها مسئولیت ستاد تحول صنایع و معادن را در کوران اجرای هدفمندی یارانه ها بر عهده داشت و به همین دلیل شناخت ویژه و کاملی بر روی تمامی صنایع و معادن کشور دارد چرا که اجرای آن جراحی بزرگ اقتصادی آن هم در‌حوزه مهم و کلیدی صنایع و معادن کشور این ضرورت را ایجاب می کرد که روزها و ماه ها مطالعات دقیق در مورد صنایع مختلف صورت گیرد تا اطلاعات جامع و به روزی را برای اجرای هدفمندی یارانه ها در دست داشت.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت فارس؛سهراب شرفی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس با حمایت از معرفی فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به «صنعت کار» گفت: آقای فاطمی امین از بدنه صنعت هستند و این همان چیزی است که فعالان اقتصادی از دولت در انتخاب وزرا انتظار دارد.

وی ادامه داد: اگر فردی به دور از فضای صنعت برای تصدی وزارت صمت معرفی می شد، بدون شک زمان بسیاری باید صرف شناخت و بررسی مشکلات و یافتن راهکارهای اجرایی می شد. اما امروز با معرفی فاطمی امین می توان به حل مشکلات امیدوار بود.

به گفته رییس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس، فاطمی امین خود در دل کار بوده و ارتباط خوبی با فعالان بخش صنعت دارد که خود می تواند در حل مشکلات و معضلات موثر باشد.

شرفی تصریح کرد: بدون شک در تمامی حوزه ها باید افرادی با تخصص کافی و ارتباط موثر با فعالان اقتصادی عهده دار مسئولیت شوند. عدم حضور افراد متخصص منجر به اجرای تصمیمات غیر کارشناسی خواهد شد که اثرات مخربی بر اقتصاد خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=33201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.