• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
22

سرمایه باید از بانک ها خارج و به تولید و بورس تزریق شود

  • کد خبر : 11637
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۵۲
سرمایه باید از بانک ها خارج و به تولید و بورس تزریق شود

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، در آیین بیست و نهمین اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت در استان کرمانشاه در محل اتاق بازرگانی ، صنایع،معادن و کشاورزی این استان، کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان خانه های سراسر کشور گفت: در حال […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، در آیین بیست و نهمین اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت در استان کرمانشاه در محل اتاق بازرگانی ، صنایع،معادن و کشاورزی این استان، کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان خانه های سراسر کشور گفت: در حال حاضر انگیره ای برای مردم جهت سرمایه گذاری در تولید وجود ندارد. با وجود نرخ بهره بالایی که به واحدهای تولیدی تعلق می گیرد ما درآینده دچار بحران اقتصادی شدیدی می شویم. برای رفع این مشکل باید سرمایه ها از بانک ها خارج شده و به تولید و بورس تزریق شود.
کاشفی با اشاره به نرخ بالای مالیات بر ارزش افزوده گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده روند خوبی در کمیسیون های مجلس ندارد و این موضوع یکی دیگر از بحران های اقتصادی کشور می باشد.
عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به بالا بودن قیمت تمام شده کالاهای ایرانی افزود: با توجه به دریافت مبالغی از سوی نهاد های دولتی و نظارتی از صنعتگران، این موضوع منجر به افزایش قیمت تمام شده کالا می شود که صدمه زیادی به تولید کشور وارد نموده و کلیه تشکل های بخش خصوصی با همکاری هم باید قیمت تمام شده کالا را مشخص کنند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=11637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.