• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
20

در دوران بازسازي و سازندگي در كنار ملت و دولت سوريه خواهيم بود

  • کد خبر : 11601
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
در دوران بازسازي و سازندگي در كنار ملت و دولت سوريه خواهيم بود

ضيافت شام وزير اقتصاد سوريه با حضور رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران،سفير و رايزنان ايران،رييس اتاق بازرگاني سوريه و جمعي از فعالان اقتصادي دو كشور برگزار شد. به گزارش بازنيوز؛ سيد عبد الوهاب سهل آبادي،رئيس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران كه براي بازديد ازپنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی دمشق به سوريه سفر كرده […]

ضيافت شام وزير اقتصاد سوريه با حضور رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران،سفير و رايزنان ايران،رييس اتاق بازرگاني سوريه و جمعي از فعالان اقتصادي دو كشور برگزار شد.

به گزارش بازنيوز؛ سيد عبد الوهاب سهل آبادي،رئيس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران كه براي بازديد ازپنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی دمشق به سوريه سفر كرده بود، در حاشيه اين نمايشگاه با حضور در ضيافت شام وزير اقتصاد سوريه گفت: براي بازسازی سوریه باید دست به دست هم بدهیم و با همکاری یکدیگر اين كشور استراتژيك منطقه را بازسازي و توانمند کنیم.

وي افزود: جنگ و به خصوص جنگ هاي داخلي يكي از ظالمانه ترين و تلخ ترين پديده هاي خود ساخته بشري است كه عوارض و خسارات مادي و معنوي  آن تا سال ها باقي مي ماند و ما به واسطه درك هشت سال جنگ تحميلي،عمق مصائب ملت سوريه را به خوبي درك مي كنيم.

سهل آبادي ادامه داد: حمايت هاي نظامي و اقتصادي سوريه از ايران در آن سال ها هرگز از خاطر مردم قدردان ماپاك نخواهد شد و همان گونه كه در جنگ،لحظه اي سوريه را تنها نگذاشتيم در دوران بازسازي و سازندگي نيز در كنار ملت و دولت سوريه خواهيم بود.

رئيس اتاق بازرگاني اصفهان با اشاره به دستاوردهاي سفر قبلي خود و ملاقات‌ با مقامات دولتي و فعالان اقتصادي،ادامه داد: من در ملاقات با نخست‌وزیر و وزراي سوري ازعلاقه متقابل مردم و دولت سوريه به ايران مطلع شدم و اميدوارم این ارتباط و پیوند پایداربماند وبااستحكام  اين ارتباط خوب و موثر، سوریه را به جايگاه منطقه‌اي شايسته قبل از دوره جنگ بازگشت دهیم و سوريه به کشوری توان مند و تاثير گذار تبديل شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=11601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.