• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
12

تورم جهانی، تحریم و مدیریت جهانی احمدی‌نژاد ۳ عامل اصلی تورم کشور است

  • کد خبر : 12300
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۰۲
تورم جهانی، تحریم و مدیریت جهانی احمدی‌نژاد ۳ عامل اصلی تورم کشور است

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد فاروق گرمیانی امروز در نشست صمیمی رئیس مجلس شورای اسلامی با فعالان بخش اقتصادی استان آذربایجان غربی که در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد گفت: جایگاه بیست و هشتم استان در بخش سرمایه گذاری با توجه به هم مرزی با ۳ کشور و نزدیک به یکهزار کیلومتر مرز […]

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد فاروق گرمیانی امروز در نشست صمیمی رئیس مجلس شورای اسلامی با فعالان بخش اقتصادی استان آذربایجان غربی که در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد گفت: جایگاه بیست و هشتم استان در بخش سرمایه گذاری با توجه به هم مرزی با ۳ کشور و نزدیک به یکهزار کیلومتر مرز زیبنده آذربایجان غربی نیست.

وی افزود: یکی از مشکلات در راه سرمایه گذاری در این استان، سنگ اندازی برخی ادارات و ارگان هاست که باید با آنان برخورد شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: چندین سال است جز شعار حرف خاصی از مدیران ارشد و روسای بانک مرکزی کشورمان نشنیده ایم و استان آذربایجان غربی از استان هاییست که بیشترین لطمه را از وضعیت نابسامان بانکی خورده است.

گرمیانی با انتقاد از وضعیت احیای واحدهای راکد گفت:قرار بود تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد کشور احیا شود که متاسفانه بجای توجه به استان های مرزی و کمتر توسعه یافته، بیشتر واحد ها در مرکز کشور و شهرهای توسعه یافته احیا شدند و استان آذربایجان غربی سهمی از این اتفاق نداشت.

وی افزود: مردم استان آذربایجان غربی در جریان یازدهمین و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیشترین رای را به روحانی دادند و انتظار داشتند دولت ایشان توجه ویژه ای به این استان کند ولی حالا دولت قصد دارم استاندار این استان را نیز تغییر دهد تا وضعیت استان باز هم تثبیت نشود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به وضعیت نامناسبت تورم کشور اشاره و خاطر نشان کرد: کشور ما در سالیان گذشته ۳ تورم که ضربه مهلکی به اقتصاد زد را پشت سر گذاشت که عوامل آن عوامل آن تورم ناشی از تورم جهانی، تورم ناشی از تحریم کشور و تورم ناشی از مدیریت جهانی احمدی نژاد بود که اکنون ضربات جبران ناپذیر آن به وضوح مشخص است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=12300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.