• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
10

تجلیل از سید محمد رضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در همایش روز جهانی غذا

  • کد خبر : 13091
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۳۱
تجلیل از سید محمد رضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت،  معدن و تجارت ایران در همایش روز جهانی غذا

همایش روز جهانی غذا روز گذشته با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از فعالین و مقامات بلندپایه حوزه غذا و سلامت کشور در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم از جمعی از دبیران و روسای انجمن های صنایع غذایی کشور برای فعالیت و […]

همایش روز جهانی غذا روز گذشته با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از فعالین و مقامات بلندپایه حوزه غذا و سلامت کشور در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم از جمعی از دبیران و روسای انجمن های صنایع غذایی کشور برای فعالیت و تلاش در جهت ارتقای سلامت محصولات غذایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش کانون انجمن های صنایع غذایی ایران، همایش روز جهانی غذا با همکاری مشترک سازمان غذا و دارو و کانون انجمن های صنایع غذایی ایران به مناسبت بزرگداشت روز جهانی غذا و سالروز تاسیس سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد (فائو) مصادف با ۱۶ اکتبر، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، مدیرکل امور غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو و رئیس و دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران برگزار شد.

چهره هایی چون وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نماینده فائو در ایران و سفرای کشورهای مالزی و استرالیا نیز در این مراسم حضور داشتند و شعار روز جهانی غذا «تغییر آینده مهاجرت، سرمایه گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» و مباحث روز حوزه غذای کشور، توسط سخنرانان همایش از ابعاد مختلف مورد بحث قرار گرفت.

در این همایش همچنین از حامیان سلامت و انجمن هایی که در راستای ارتقای سلامت محصولات غذایی  فعالیت  و تلاش کرده بودند، با اعطای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

آقای مهندس محمدرضا مرتضوی، رئیس کانون انجمن های صنایع غذایی ایران، آقای مهندس رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی ایران، آقای دکتر پرویز جهانگیری، رئیس انجمن افزودنی‌های صنایع غذایی ایران، آقای مهندس علیزاده، رئیس انجمن صنفی صنایع کره گیاهی ایران، آقای مهندس احمد ازاد مرد، رئیس سندیکای صنایع کنسرو ایران و آقای مهندس علیرضا مروت پور، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ایران، از جمله دبیران و روسای انجمن های صنایع غذایی بودند که به پاس تلاش مجدانه در جهت تولید محصولات سلامت محور، لوح و نشان سلامت دریافت کردند.

در پایان این همایش طی مراسمی با حضور مسوولین فنی شرکت های تولیدی غذایی از سراسر کشور، شرکت‌های منتخب تولیدی، «نشان ایمنی و سلامت» خود را از دست رئیس سازمان غذا و دارو، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذ ایی ایران و مدیرکل امور غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، دریافت کردند.

این نشان یکی از جوایز معتبر کشوری حوزه غذای کشور است که هر ساله به تولیدکنندگان منتخب این حوزه اهدا میشود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=13091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.