• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
12

اعضای جدید خانه صمت مازندران انتخاب شدند

  • کد خبر : 33017
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
اعضای جدید خانه صمت مازندران انتخاب شدند

ساری- اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با برپایی مجموع عمومی تعیین شدند. به گزارش خبرنگار مهر، جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خانه صنعت معدن تجارت استان مازندران پیش ازظهر شنبه در محل سالن جلسات خانه برگزار شد. در این جلسه و پس از ارائه گزارش بازرس خانه و نیز ارائه گزارش عملکرد یکساله خانه توسط […]

ساری- اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با برپایی مجموع عمومی تعیین شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خانه صنعت معدن تجارت استان مازندران پیش ازظهر شنبه در محل سالن جلسات خانه برگزار شد.

در این جلسه و پس از ارائه گزارش بازرس خانه و نیز ارائه گزارش عملکرد یکساله خانه توسط رئیس هیئت مدیره، انتخابات تعیین اعضای هیئت مدیره خانه صمت استان مازندران برگزار شد و طی آن سید مجتبی رضوی از انجمن کانی غیرفلزی، عبدالرضا سرمستی از انجمن معدن، علیرضا فرجی از انجمن سلولزی، شکری از انجمن فلزی و توسلی از انجمن پلیمری و شیمیایی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و نمایندگان انجمن برق و الکترونیک و غذایی دارویی به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین در همین رأی گیری رحمانی از انجمن سلولزی و حیدرزاده از انجمن شیمیایی به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل انتخاب شدند. پس از پایان جلسه مجمع جلسه هیئت مدیره جدید خانه صمت برگزار و به اتفاق آرا سید محتبی رضوی، علیرضا فرجی و حسن توسلی به عنوان هیئت رئیسه و به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و خزانه دار خانه مازندران برای مدت سه سال انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=33017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.