• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
11

۱۱۵۲ فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی امضا شد

  • کد خبر : 14314
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
۱۱۵۲ فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی امضا شد

تهران- ایرنا- رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از امضای هزار و ۱۵۲ فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی به مساحت ۴۴۱ هکتار در ۱۰۰ روز نخست فعالیت دولت دوازدهم خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «صادق […]

تهران- ایرنا- رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از امضای هزار و ۱۵۲ فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی به مساحت ۴۴۱ هکتار در ۱۰۰ روز نخست فعالیت دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «صادق نجفی» افزود: ‌در این مدت همچنین ۲ شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسید و ۵۵۰ هکتار زمین صنعتی ایجاد شد .
معاون وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت اضافه کرد: در مدت کوتاه آغاز به کار دولت دوازدهم همچنین ۵۲۳ واحد صنعتی با اشتغال ۶ هزارو ۷۲۶ نفر به بهره برداری رسید و ۲۲۹ واحد صنعتی که غیر فعال بودند، مجدد راه اندازی شدند و با بهره برداری مجدد از این واحد ها چهار هزار و ۳۱۰ نفر مشغول به کار شدند.
به گفته وی، تشکیل پنج کنسرسیوم صادراتی و تامین آب برای سه شهرک و ناحیه صنعتی به میزان ۱۱۲ لیتر بر ثانیه از دیگر اقدام های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در دولت دوازدهم است.
نجفی ادامه داد: ساخت هشت ایستگاه آتش نشانی و نیز اتصال ۶۷۷ واحد صنعتی به شبکه جمع آوری فاضلاب دیگر گام های مثبتی است که از سوی این سازمان در مدت ۱۰۰ روزه نخست دولت برداشته شد.
وی به برگزاری سه هزار و ۹۱ دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره ها افزون بر سه میلیون و ۷۳۵ هزار و ۶۴ نفر- ساعت برآورد شد که در بخش های ستادی استان ها و سازمان های تابعه صورت گرفته است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین با اشاره به خدمات نرم افزاری و حمایتی از صنایع کوچک، یادآوری کرد: برگزاری ۱۰۱ تور صنعتی برای شاغلان واحد های صنعتی، حضور هزار و ۳۹۷ واحد صنعتی کوچک در نمایشگاه های داخلی و خارجی، ‌انجام ۲ پروژه توسعه خوشه ای خاتمه یافته و حمایت از ۱۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری از سوی این سازمان در طول دوره آغاز به کار دولت دوازدهم صورت گرفته است.
به گفته نجفی، بهره برداری از ۱۵ واحد کارگاهی و واگذاری ۳۹ واحد کارگاهی در شهرک ها و نواحی صنعتی و نیز انجام ممیزی HSEE ( برنامه جامع مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی) واحد صنعتی نیز در این مدت انجام شده است.
به گزارش ایرنا، شب گذشته (سه شنبه) حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی در نخستین گفت وگوی تلویزیونی خود با مردم گزارش صد روزه عملکرد دولت دوازدهم را ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=14314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.