• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 7135اخبار امروز : 0
15

۳۱۲ محدوده معدنی در اصفهان از طریق مزایده واگذار می‌شود

  • کد خبر : 38983
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
۳۱۲ محدوده معدنی در اصفهان از طریق مزایده واگذار می‌شود

محمد سرجوقیان در جلسه برگزاری مزایده معادن استان و بازگشایی پاکت‌های مزایده اظهار داشت: مزایده واگذاری ۳۱۲ محدوده معدنی استان آغاز و فراخوان آن در روزنامه‌های با شمارگان بالا منتشر شده است. وی اضافه کرد: بر اساس این مزایده ۲۰۴ فقره محدوده اکتشافی، ۷۶ فقره پروانه بهره‌برداری و گواهی کشف و ۳۲ فقره مجوز برداشت […]

محمد سرجوقیان در جلسه برگزاری مزایده معادن استان و بازگشایی پاکت‌های مزایده اظهار داشت: مزایده واگذاری ۳۱۲ محدوده معدنی استان آغاز و فراخوان آن در روزنامه‌های با شمارگان بالا منتشر شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس این مزایده ۲۰۴ فقره محدوده اکتشافی، ۷۶ فقره پروانه بهره‌برداری و گواهی کشف و ۳۲ فقره مجوز برداشت شن و ماسه به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران واگذار خواهد شد.

رئیس اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: متقاضیان از ۲۳ تا ۲۶ آذر فرصت داشتند تا به سامانه ستاد ایران (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) مراجعه و اسناد مربوطه را دریافت کنند.

به گفته سرجوقیان شرایط برای شرکت در این سامانه آسان شده است تا متقاضیان براحتی بتوانند در مُزایده شرکت کنند و فرایند جذب سرمایه‌گذار در استان شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: مزایده یکی از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن به فعال سازی معادن و در پی آن افزایش اشتغال، درآمد و تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدکننده پرداخت.

رئیس اداره امور معادن اداره کل صمت اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد یک شغل در معدن بیش از ۱۵ شغل مرتبط را به همراه دارد، اظهار امیدواری کرد که سرمایه‌گذاران استان و کشور از این فرصت استفاده و در این مزایده شرکت کنند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=38983
  • 1030 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۳۱۲ محدوده معدنی در اصفهان از طریق مزایده واگذار می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.