• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
11

۳۰ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی فعال می‌شوند

  • کد خبر : 11873
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
۳۰ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی فعال می‌شوند

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت گفت: ۲۲ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز ۳۰ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی فعال می شوند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛  محمدرضا فیاض امروز در دیدار با امام جمعه […]

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت گفت: ۲۲ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز ۳۰ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی فعال می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛  محمدرضا فیاض امروز در دیدار با امام جمعه قزوین گفت:محور اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: ۲۲ هزار واحد صنعتی نیمه تمام و تعطیل  در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز رکورد فعالسازی  ۳۰ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی بیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: فعالسازی واحدهای صنعتی  کار ساده ای نیست ولی با کمک و همکاری همه بخشها انشا ا… این امر محقق خواهد شد.

وی از امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین درخواست کرد:با توجه به اینکه مردم اعتماد خاصی نسبت به روحانیت  در اگاهی بخشی مردم در خصوص تغییر وضعیت در تولید   و خروج واحدهای ناتوان از چرخه تولید و راه اندازی واحدهای جدید کمک کنند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی مطرح کرد: در قانون اساسی و واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی، افراد باید اهلیت داشته باشند و اهلیت در اصل ۴۴ قانون اساسی یک اصل بوده و در کار صنعت هم اهلیت بسیار مهم و تأثیرگذار است.

فیاض ادامه داد: ما هم اصرار داریم در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی حسن و دقت باید در اهلیت وجود داشته باشد و اگر اهلیت را در تصمیم‌گیری‌ها ملاک قرار دهیم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=11873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.