• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
10

۱۶۱ هزار فرصت شغلی درچهار سال آینده ایجاد می شود

  • کد خبر : 16311
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۲۴
۱۶۱ هزار فرصت شغلی درچهار سال آینده ایجاد می شود

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ۱۶۱ هزار شغل جدید در چهار سال آینده در ۲۰ هزار واحد صنایع کوچک کشور ایجاد می شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، صادق نجفی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: این برنامه با تامین مالی این […]

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ۱۶۱ هزار شغل جدید در چهار سال آینده در ۲۰ هزار واحد صنایع کوچک کشور ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، صادق نجفی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: این برنامه با تامین مالی این واحدها به منظور نوسازی ایجاد و یا تقویت بازار آنها اجرا می شود.

وی با بیان اینکه ۹۲ درصد صنایع کشور صنایع کوچک هستند گفت: ۸۱ هزار واحد صنعتی کوچک در سراسر کشور وجود دارد که ۴۱ هزار واحد از آنها در شهرک های صنعتی مستقرند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: بیش از ۶۵ درصد واحدهای صنعتی کوچک کشور فعالند.

نجفی گفت: ۲۰ هزار واحد صنایع کوچک با ظرفیت ۵۰ تا ۷۰ درصد کار می کنند که برنامه تامین مالی برای رساندن آنها به ظرفیت کامل و ایجاد ۱۶۱ هزار فرصت شغلی در چهار سال آینده است.

وی افزود: بیش از هشت هزار صنایع کوچک و متوسط در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت و مناطق محروم روستایی وجود دارد که مقرر شد از محل یک و نیم میلیارد دلار در نظر گرفته شده با اعطای تسهیلات با سود مناسب از آنها حمایت شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=16311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.