• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
10

پیرموذن:ترامپ در حال تجارت صلح به بهای جنگ است

  • کد خبر : 13073
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۴۷
پیرموذن:ترامپ در حال تجارت صلح به بهای جنگ است

سخنان تند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوی آمریکا در روز جمعه، بار دیگر ثابت کرد آمریکا در صدد مقابله و دشمنی بیشتری با ایران است. او ایران را تهدید به تحریم کرده و پایبندی ایران به برجام را تایید نکرد. دولتمردان آمریکا باید تهدید علیه ایران را بی فایده بدانند چرا که اقرار دشمن به عظمت و […]

سخنان تند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوی آمریکا در روز جمعه، بار دیگر ثابت کرد آمریکا در صدد مقابله و دشمنی بیشتری با ایران است. او ایران را تهدید به تحریم کرده و پایبندی ایران به برجام را تایید نکرد.
دولتمردان آمریکا باید تهدید علیه ایران را بی فایده بدانند چرا که اقرار دشمن به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد اعلام یا اعمال تهدید علیه ایران چیزی جز خسارت‌های ویرانگر برای آنها نخواهد داشت.
سیاست‌های سلطه طلبانه آمریکا در مدیریت تهدیدات علیه ایران کاملاً نمایان است؛ تهدیدها از عرصه نظامی به عرصه اقتصادی و فرهنگی منتقل شده و آمریکا برای انزوابخشی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل تلاش می‌کند.
برآورد آمریکا از قدرت واکنش ایران به واقعیت نزدیک است و می‌دانند درگیر شدن با این قدرت چه پیامدهای خطرناکی برای منافع آمریکا در منطقه دارد. ترامپ می‌خواهد گزارش‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی که هشت بار پایبندی ایران به برجام را تایید کرده، و به صراحت عنوان کرده ایران مطابق برجام عمل کرده را نادیده بگیرد، اما واقعیت این است رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم گرفته است، تا ریسک یک رویارویی خطرناک و بی‌ثبات کننده را بپذیرد.
ترامپ در حال تجارت صلح به بهای جنگ است و مدام کالای آمریکا که تجهیزات وعدوات جنگی است را با ترس و تهدید کشورها از ایران را در منطقه به فروش می‌رساند.
مبحث برجام و مذاکرات هسته‌ای بهترین سرمایه و سند برای دستیابی ملت ایران به حقوق خود و دفاع از حقوق انسانهاست. باید این مسیر بیش از پیش ادامه پیدا کند و راهی را پیش گیریم که در آن جهان سرشار از عدالت، امید، آزادی و تکریم انسانی شود. ایران به تمام تعهدات بین‌المللی خود پایبند است و این را بارها در عرصه جهانی نمایان کرده است.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=13073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.