• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
11

پویش خرید کالای ایرانی، نمایندگان مجلس را به تقدیر از وزیر صنعت واداشت

  • کد خبر : 17554
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
پویش خرید کالای ایرانی، نمایندگان مجلس را به تقدیر از وزیر صنعت واداشت

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی، در نامه ای به محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت از وی قدردانی کردند. به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، این کمپین در راستای «آری به تولید ملی» در حمایت از تولیدکننده داخلی شروع به کار کرده است. کمپین […]

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی، در نامه ای به محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت از وی قدردانی کردند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، این کمپین در راستای «آری به تولید ملی» در حمایت از تولیدکننده داخلی شروع به کار کرده است.
کمپین خرید کالای ایرانی با عنوان «بیایید چرخه را بچرخانیم» به ابتکار سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از ابتدای اسفندماه امسال آغاز به کار کرد که با استقبال خوبی از سوی مردم، کاربران فضای مجازی، نخبگان جامعه و نمایندگان مجلس همراه شد.
در همین پیوند، امروز (چهارشنبه) شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی (زاهدان، فیروزآباد، سراب، فریدونکنار، ساری، زنجان، نوشهر، چابهار، اقلید، دشتستان، بندر انزلی، بجنورد، قزوین، رودبار، کلیبر، سنقر و مبارکه) در نامه ای به شریعتمداری، از این اقدام وزارتخانه قدردانی کردند.
در این نامه آمده است: در سال های گذشته حرکت های تبلیغاتی زیادی برای افزایش رونق کسب و کار تولیدکننده داخلی آغاز شد، اما هیچگاه به نتیجه مطلوبی نرسید؛ به تازگی آرم جدیدی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران طراحی و منتشر شد که با استقبال خوب در فضای مجازی کشور همراه بود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=17554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.