• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
35

نوزدهمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی، ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 35670
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
نوزدهمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی، ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود
از شهریورماه 1400 فراخوان این دوره جشنواره اعلام عمومی شد و شرکت‌ها با ارسال فرم‌های خود اظهاری و مستندات پیشرفت تولید نسبت به سال قبل در این جشنواره مورد ارزیابی قرارگرفته و از شرکت‌های برتر در روز برگزاری جشنواره تقدیر خواهد شد.

دبیر جشنواره تولید ملی-افتخار ملی از برگزاری این جشنواره در تاریخ ۲۵ بهمن خبر داد و گفت: ارزیابی شرکت‌کنندگان در این جشنواره در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، محمدعلی ملایی اظهار داشت: این جشنواره که هرسال توسط خانه صنعت، معدن و تجارت و با حمایت وزارت صمت برگزار می‌شود، امسال نوزدهمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد.

وی ادامه داد: از شهریورماه ۱۴۰۰ فراخوان این دوره جشنواره اعلام عمومی شد و شرکت‌ها با ارسال فرم‌های خود اظهاری و مستندات پیشرفت تولید نسبت به سال قبل در این جشنواره مورد ارزیابی قرارگرفته و از شرکت‌های برتر در روز برگزاری جشنواره تقدیر خواهد شد.

دبیر جشنواره تولید ملی-افتخار ملی گفت: این مراسم در روز ۲۵ بهمن‌ماه با حضور مقامات کشوری و مدیران بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره ضمن سخنرانی مدیران ارشد و مقامات کشوری در خصوص مطالبات، چالش‌ها و فرصت‌های تولید از ۵۰ شرکت برتر که بر اساس طبقه‌بندی کدهای ISIC موردبررسی قرارگرفته‌اند، تقدیر خواهد شد.

به گفته ملایی، ارزیابی این شرکت‌ها به‌صورت خود اظهاری و بر اساس پیشرفت شرکت‌ها نسبت به سال قبل خود بررسی‌شده و تلاش شده در این بررسی‌ها میزان رشد و تولید شرکت‌ها از همه جهات مورد ارزیابی قرار بگیرند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=35670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.