• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
9

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد:انجام ۱۳۷ برنامه عمل حمایتی از خوشه‌های خاتمه یافته کسب و کار در ۸ ماهه امسال

  • کد خبر : 29137
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد:انجام ۱۳۷ برنامه عمل حمایتی از خوشه‌های خاتمه یافته کسب و کار در ۸ ماهه امسال

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در هشت ماهه امسال ۱۳۷ برنامه عمل حمایتی از خوشه‌های خاتمه یافته کسب و کار در کشور به انجام رسیده است. به گزارش شاتا، اصغر مصاحب با بیان این مطلب، افزود: در هشت ماهه امسال کار امکان سنجی توسعه ۹ خوشه کسب و کار […]

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در هشت ماهه امسال ۱۳۷ برنامه عمل حمایتی از خوشه‌های خاتمه یافته کسب و کار در کشور به انجام رسیده است.

به گزارش شاتا، اصغر مصاحب با بیان این مطلب، افزود: در هشت ماهه امسال کار امکان سنجی توسعه ۹ خوشه کسب و کار خاتمه یافته و امکان سنجی توسعه ۱۰ خوشه دیگر در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه کار توسعه ۳۲ پروژه خوشه ای کسب و کار در هشت ماهه امسال در دست اجرا است، تصریح کرد: از این تعداد، ۱۱ خوشه کسب و کار در مرحله مطالعه شناختی، ۲۷ خوشه کسب و کار در مرحله پیاده سازی و ۴ خوشه دیگر نیز در مرحله خاتمه و خروج عامل است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه بیان کرد: به روز‌رسانی مطالعه فراگیر خوشه‌های کسب و کار در استان های تهران، سیستان و بلوچستان، قزوین و خوزستان انجام شده است.

مصاحب در خصوص پروژه های توسعه خوشه ای که در مرحله مطالعه شناختی هستند، نیز اضافه کرد: این پروژه های توسعه خوشه ای شامل نخود ممقان، مبلمان مرند، فرش و تابلو فرش، فرش نایین، چاقوی زنجان، فرش سمنان، گیاهان دارویی فارس، شیرینی سنتی قزوین، فرش کردستان، محصولات گلخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد و گل و گیاه محلات هستند.

وی در پایان گفت: در ۸ ماهه امسال ۴ پروژه بروزرسانی مطالعه فراگیر شناسایی و اولویت‌بندی خوشه‌های کسب و کار انجام شده است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.