• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
11

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات در گفت‌وگو با فارس: بخشنامه جدید واردات برنج به گمرکات ابلاغ شد

  • کد خبر : 15431
  • ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۵:۳۶
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات در گفت‌وگو با فارس: بخشنامه جدید واردات برنج به گمرکات ابلاغ شد

مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به بخشنامه جدید واردات برنج گفت: ترخیص کلیه محموله‌های برنج که قبل از ۳ آذر ۹۶ به گمرکات کشور وارد شده و قبض انبار دارند، بلامانع است. علی علی آبادی فراهانی در گفت وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس گفت: ترخیص کلیه محموله‌های […]

مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به بخشنامه جدید واردات برنج گفت: ترخیص کلیه محموله‌های برنج که قبل از ۳ آذر ۹۶ به گمرکات کشور وارد شده و قبض انبار دارند، بلامانع است.

علی علی آبادی فراهانی در گفت وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس گفت: ترخیص کلیه محموله‌های برنج که قبل از تاریخ ۳ آذر ۹۶ به گمرکات کشور و یا مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری – صنعتی وارد و اظهار شده و قبض انبار دارند، امکان‌پذیر است و ثبت سفارش با اعتبار تا پایان امسال انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت ایران افزود: بخشنامه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص به گمرکات ارسال شده است.

بررسی آخرین آمارهای تجارت خارجی کشور نشان می‌دهد در ۹ماهه نخست سال جاری واردات برنج نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸۶درصدی داشته است.

بر این اساس در حالی تا آذر ماه سال جاری حدود ۱میلیون تن برنج به‌ارزش ۹۸۳ میلیون دلار وارد کشور شده که در مدت مشابه سال قبل تنها ۵۲۷ میلیون دلار واردات برنج صورت گرفته بود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=15431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.