• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
8

مالیات ایمیدرو و ایدرو تا سقف ۴۰۰ میلیارد تومان با مطالبات از دولت تهاتر می‌شود

  • کد خبر : 14565
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
مالیات ایمیدرو و ایدرو تا سقف ۴۰۰ میلیارد تومان با مطالبات از دولت تهاتر می‌شود

در بند و تبصره ۷ لایحه بودجه سال آینده، تهاتر مطالبات دو سازمان ایمیدرو و ایدرو از دولت با مالیات و سود سهام این دو سازمان، تا سقف ۴۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد شده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در راستای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، در بند و تبصره ۷ لایحه بودجه ۹۷، […]

در بند و تبصره ۷ لایحه بودجه سال آینده، تهاتر مطالبات دو سازمان ایمیدرو و ایدرو از دولت با مالیات و سود سهام این دو سازمان، تا سقف ۴۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در راستای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، در بند و تبصره ۷ لایحه بودجه ۹۷، مالیات و سود سهام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و ایمیدرو با مطالبات این دو سازمان تهاتر شود.

در این بند آمده است:

و- به دولت اجازه داده می‌شود مطالبات قبل از سال ۱۳۹۷ سازمان‌های گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) و توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) بابت مشارکت در تـأمین سـرمایه بانک تخصصی صنعت و معدن و همچنین مطالبات سازمان‌های مذکور و شرکت ملی صنایع پتروشیمی بابت سهم آنها از واگذاری سهام مطابق قوانین مربوط را با بدهی آنها به دولـت بابـت «مالیـات» و «سود سهام» تا سقف چهار هزار میلیارد (۴،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰)ریال به صورت جمعی- خرجی از طریق گردش خزانه تهاتر نماید.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=14565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.