• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
11
معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در دیدار با اعضا هیات مدیره خانه صمت استان

لزوم بهره گیری از فرصت برگزاری اجلاس خانه های صمت ، جهت معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان

  • کد خبر : 39548
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
لزوم بهره گیری از فرصت برگزاری اجلاس خانه های صمت ، جهت معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان

معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور که با حضور اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شد، گفت: برگزاری گردهمایی سه‌روزه خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در آذربایجان شرقی نیازمند همکاری و تعامل همه ارگان‌ها و سازمان‌هاست. 💢محمد […]

معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور که با حضور اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شد، گفت: برگزاری گردهمایی سه‌روزه خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در آذربایجان شرقی نیازمند همکاری و تعامل همه ارگان‌ها و سازمان‌هاست.

💢محمد کلامی ادامه داد: این گردهمایی یک اتفاق مثبت برای اقتصاد استان خواهد بود و می‌تواند ظرفیت‌های استان را به سرمایه‌گذاران نشان دهد.

💢دبیرکل خانه صمت استان و دبیر اجرایی اجلاس سراسری خانه های صمت کشور در این دیدار ضمن ارائه گزارش از فرآیند انتخاب تبریز برای برگزاری این رویداد عظیم صنعتی گفت : هر سال برگزاری همایش روز صنعت و معدن با استقبال گسترده مسئولان و صنعتگران استان روبه رو بوده و امسال با رایزنی های صورت گرفته اجلاس سراسری خانه های صمت کشور همزمان با مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور گسترده مسئولان ارشد کشوری ، روسا و اعضا خانه های صمت  کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صنعتگران از داخل و خارج از کشور اواخر تیرماه سال‌جاری برگزار می شود .

💢سولماز علیپور در ادامه گفت : برگزاری این رویداد در تبریز زمینه بسیار خوبی را جهت معرفی صنعت استان فراهم آورده و می تواند فرصتی ویژه برای تعامل هر چه بیشتر صنعتگران استان با استانهای دیگر را فراهم آورد .

💢رئیس هیات مدیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی برگزاری اجلاس سه‌روزه خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور را یک اتفاق بزرگ و ارزشمند در عرصه صنعت استان دانست و افزود: هرساله مراسم روز صنعت و معدن تبریز، بعد از مراسم تهران دومین مراسم کشور است اما امسال ما تلاش می‌کنیم تا با برگزاری گردهمایی سه‌روزه خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور، بزرگ‌ترین مراسم روز صنعت و معدن کشور را برگزار کنیم.

💢محمدحسین باقری با اشاره به استقبال باشکوه از این مراسم در سال‌های گذشته، گفت: به دنبال هر بهتر برگزار کردن این مراسم هستیم و از مهمانان عالی‌رتبه برای حضور در این گردهمایی بزرگ دعوت کرده‌ایم تا یک رخداد مثبت را در عرصه صنعت و معدن استان رقم بزنیم.

💢میر ابوالفضل حسنی عضو هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه پیشنهاد داد بسته‌های سرمایه‌گذاری در استان آماده شود تا به سرمایه‌گذارانی که در این اجلاس حضور پیدا خواهند کرد، ارائه شود.

💢وی برگزاری تورهای صنعتی با بازدید از مجموعه‌های صنعتی استان را از دیگر برنامه‌های قابل‌اجرا در این اجلاس دانست و افزود: این برنامه می‌تواند ظرفیت‌های استان را به سرمایه‌گذاران نشان دهد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=39548
  • نویسنده : محمد رضا فلاحی
  • منبع : روابط عمومی خانه صمت آذربایجان شرقی
  • 534 بازدید
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.