• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
12

طی تفاهم‌نامه‌ای/ صدور جواز تاسیس به خانه صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری واگذار شد

  • کد خبر : 31178
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
طی تفاهم‌نامه‌ای/ صدور جواز تاسیس به خانه صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری واگذار شد

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری روز شنبه در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: این اقدام برای نخستین بار در کشور اجرا شده است و می‌تواند الگو خوبی برای همکاری و تعامل بخش دولتی و خصوصی و برون‌سپاری اختیارات باشد. محمدکاظم منزوی ادامه داد: این اقدام نشانگر آن است که […]

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری روز شنبه در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: این اقدام برای نخستین بار در کشور اجرا شده است و می‌تواند الگو خوبی برای همکاری و تعامل بخش دولتی و خصوصی و برون‌سپاری اختیارات باشد.

محمدکاظم منزوی ادامه داد: این اقدام نشانگر آن است که اعتماد لازم به بخش خصوصی در استان وجود دارد و می‌تواند منشا اقدامات سازنده در راستای توسعه صنعتی استان باشد.

وی در ادامه از هدفگذاری این سازمان برای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید خبر داد و گفت: در همین راستا صدور ۱۲۰پروانه بهره‌برداری هدفگذاری شده که از ابتدای امسال تاکنون بخش زیادی از آن محقق شده است.

رییس خانه صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین اظهار داشت: این خانه متشکل از هفت انجمن خصوصی شامل انجمن‌های فلزی، سلولزی، نساجی، غذایی، برق، کانی‌های فلزی و غیرفلزی است.

شهرام زارع افزود: تلاش ما بر این است تا با مشاوره با افراد باسابقه و پیشکسوت حوزه صنعت و معدن استان در راستای جذب سرمایه‌گذاری و پیشبرد بهتر اهداف تدوین شده در راستای توسعه صنعتی و معدنی استان گام‌های بلندی برداشته شود.

تعدادی محصولات این استان مانند چادر مشکی، آجرنسوز، مالت، موکت، خوراک آبزیان، محصولات خانگی و برخی محصولات دیگر، در کشور از جایگاه و اهمیت مهمی برخوردار است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=31178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.