• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
14

صادرات ۱۸۳ میلیون دلاری لوازم خانگی در ۹ ماهه امسال

  • کد خبر : 16137
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
صادرات ۱۸۳ میلیون دلاری لوازم خانگی در ۹ ماهه امسال

 مدیر دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۸۳ میلیون دلار لوازم خانگی به کشورهایی چون عراق، افغانستان، سودان، تاجیکستان، ترکیه و ایتالیا صادر شد. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «مسعود کمالی اردکانی» از رشد توسعه صادرات در بازارهای هدف خبر داد و گفت: طی ۹ […]

 مدیر دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۸۳ میلیون دلار لوازم خانگی به کشورهایی چون عراق، افغانستان، سودان، تاجیکستان، ترکیه و ایتالیا صادر شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «مسعود کمالی اردکانی» از رشد توسعه صادرات در بازارهای هدف خبر داد و گفت: طی ۹ ماهه سال جاری، کشورهای آسیایی و ایتالیا از ورود لوازم خانگی به کشورشان استقبال کرده اند.
وی اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری انواع محصولات لوازم خانگی همچون کولر آبی، یخچال فریزر، لوازم گازسوز و سایر لوازم خانگی (چرخ خیاطی، ماشین لباسشویی و لوازم خانگی کوچک) به بازارهای منطقه صادر شده است.
به گزارش سازمان توسعه تجارت، کمالی اردکانی با بیان این که سه کشور رکوردار واردات لوازم خانگی گاز سوز از کشورمان بودند، اذعان کرد: ایتالیا، عراق و افغانستان از مهمترین بازارهای هدف ایران در صادرات این محصول بودند و به ترتیب رشد ۵۳٫۸، ۲۰٫۲ و ۱۸٫۷درصدی را نشان می دهند.
وی با اشاره به اینکه ۲ کشور عراق و افغانستان به عنوان برترین کشورهای واردکننده یخچال فریزر از ایران به شمار می روند، افزود: رشد صادرات به این بازارها طی ۹ ماهه گذشته به ترتیب ۷۳ درصد و ۱۲ درصد بوده است.
به گزارش ایرنا، گردش مالی تولید لوازم خانگی در کشور هشت میلیارد دلار است و ۷۵ درصد انواع لوازم خانگی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=16137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.