• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
11

شافعی: مقررات‌زدایی از مسیر کسب‌و کار با سرعت بیشتری دنبال شود

  • کد خبر : 11729
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۹
شافعی: مقررات‌زدایی از مسیر کسب‌و کار با سرعت بیشتری دنبال شود

رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق ایران عصر روز گذشته با وزیر امور اقتصادی و دارایی دیدار کردند. غلامحسین شافعی به همراه پدرام سلطانی، مسعود خوانساری، محمدرضا انصاری، حسین سلاح‌ورزی، کیوان کاشفی و علاء میرمحمدصادقی در دفتر مسعود کرباسیان حاضر شدند و برای وزیر جدید اقتصاد آرزوی موفقیت کردند. رئیس اتاق ایران در این نشست […]

رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق ایران عصر روز گذشته با وزیر امور اقتصادی و دارایی دیدار کردند.

غلامحسین شافعی به همراه پدرام سلطانی، مسعود خوانساری، محمدرضا انصاری، حسین سلاح‌ورزی، کیوان کاشفی و علاء میرمحمدصادقی در دفتر مسعود کرباسیان حاضر شدند و برای وزیر جدید اقتصاد آرزوی موفقیت کردند.

رئیس اتاق ایران در این نشست ضمن تبریک به مسعود کرباسیان و اشاره به سابقه حضور او در پارلمان بخش‌خصوصی، ابراز امیدواری کرد که اهداف تعیین شده برای دولت دوازدهم در زمینه اقتصاد عملی شود.

غلامحسین شافعی در این دیدار، سوابق مسعود کرباسیان در رفع موانع کسب‌و کار در گمرک را به فال نیک گرفت و تسری این رویکرد در زمان تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی را خواستار شد.

رئیس پارلمان بخش‌خصوصی، حضور محمد نهاوندیان به عنوان معاون اقتصادی رئس‌جمهور و مسعود کرباسیان در جایگاه وزارت اقتصاد را به عنوان کسانی که سابقه حضور در پارلمان بخش خصوصی را دارند، خوشایند دانست.

شافعی گفت: شناخت دغدغه‌های بخش‌خصوصی و فعالان تولید، می‌تواند به نقهط قوت فعالیت اقتصادی دولت تبدیل شود و در تصمیم‌گیری‌ها یاری‌بخش مسوولان دولتی باشد.

رئیس اتاق ایران، مقررات‌زدایی از مسیر کسب‌و کار را خواسته مهم بخش خصوصی از دولت دوازدهم دانست و گفت: هیات مقررات‌زدایی در وزارت اقتصاد، اقداماتی داشته است اما نتیجه مطلوب مورد نر بخش‌خصوصی هنوز حاصل نشده و نیازمند سرعت‌بخشی به این فرایند است.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=11729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.