• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
17

سید عبدالوهاب سهل آبادی عنوان کرد: آماده ايم برنامه هاي اتاق بازرگاني اصفهان براي بهبود فضاي كسب و كار را در اختيار ساير استان ها قرار دهيم.

  • کد خبر : 12882
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۵۰
سید عبدالوهاب سهل آبادی عنوان کرد: آماده ايم برنامه هاي اتاق بازرگاني اصفهان براي بهبود فضاي كسب و كار را در اختيار ساير استان ها قرار دهيم.

رفع چالش های مالیاتی، بانکی و بحران آب از اولویت های تحقق بهبود فضای کسب و کار در اصفهان است. به گزارش بازنيوز ؛سيد عبدالوهاب سهل آبادي رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در چهارمین جلسه کمیسیون بهبود مستمر محیط کسب و کار رفع چالش های مالیاتی، بانکی و حل بحران آب را از […]

رفع چالش های مالیاتی، بانکی و بحران آب از اولویت های تحقق بهبود فضای کسب و کار در اصفهان است.
به گزارش بازنيوز ؛سيد عبدالوهاب سهل آبادي رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در چهارمین جلسه کمیسیون بهبود مستمر محیط کسب و کار رفع چالش های مالیاتی، بانکی و حل بحران آب را از اولویت های تحقق بهبود فضای کسب و کار اصفهان دانست و گفت: دستاوردهای بهبود فضای کسب و کار استان اصفهان می تواند الگو و چراغ راهی برای همه استان های کشور باشد.
وي ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی ازخدمات نیروهای نظامی و انتظامی برای ایجاد فضای امن برای کار و زندگی در کشور گفت: تعامل و همدلی میان نهادهاو دستگاه هاي دولتي،دادگستري ،اتاق بازرگانی، کانون کارفرمایان و خانه صنعت و معدن استان اصفهان درکشورمثال زدنی است و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اصفهان برای سومین سال متوالی رتبه نخست را در سطح کشور کسب نموده است.
سهل آبادی توان علمی،اجرایی و مدیریتی موجود در استان اصفهان در کشور را كم نظیر دانست و گفت:بدون شک دستاوردهای بهبود فضای کسب و کاراستان به پشتوانه این توانمندی ها می تواند الگو و چراغ راهی برای همه استان های کشور باشد.
رییس اتاق بازرگاني اصفهان با اشاره به توانمندی و سابقه اجرایی اعضای هیات نمايندگان اين اتاق تصریح کرد: هیات رییسه، هیات نمایندگان و مشاوران توانمند از نقاط قوت اتاق اصفهان و پشتوانه محکمی برای دفاع از فعالان اقتصادی می باشد.
سهل آبادی نقش اتاق بازرگاني رابه عنوان بازوی مشورتی سه قوه، محوريت شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، حضور فعال در هیات های حل اختلاف مالیاتی، بیمه و تامین اجتماعی را مهم ارزيابي كرد و افزود:امروز با پشتوانه همکاری و همدلی مدیران استانی باید گام های بلندی در جهت بهبود فضای کسب و کار  و گسترش جذب سرمایه برداشت
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=12882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.