• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
14

سهل آبادی: بيشترين آسيب در رکود اقتصادی به اصفهان وارد شد/ بخشش جرایم بیمه تامین اجتماعی ارزشمند است

  • کد خبر : 15452
  • ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۳
سهل آبادی: بيشترين آسيب در رکود اقتصادی به اصفهان وارد شد/ بخشش جرایم بیمه تامین اجتماعی ارزشمند است

کاهش تقاضا و انباشت عرضه از یک سو و بدهی هاي بانکی،مالیاتي و تامین اجتماعی و حقوق کارکنان از سوي ديگر فشار را بر کارفرمايان بیشتر ساخته است. به گزارش بازنيوز، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار هیات رییسه اتاق بازرگانی با مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود:تعامل سازمان […]

کاهش تقاضا و انباشت عرضه از یک سو و بدهی هاي بانکی،مالیاتي و تامین اجتماعی و حقوق کارکنان از سوي ديگر فشار را بر کارفرمايان بیشتر ساخته است.
به گزارش بازنيوز، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار هیات رییسه اتاق بازرگانی با مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود:تعامل سازمان تامین اجتماعی با کارفرمایان در موضوع حق بیمه می‌تواند به بقا  و ادامه فعالیت واحدهای تولیدی کمک کند.
وی تصریح کرد:هیچ کارفرمایی نمی خواهد حق بیمه کارگرانش به تعویق بیفتد ولی شرایط اقتصادی و کاهش تقاضا باعث بروز مشکل شده است .
سهل آبادی  با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان و فعالیت بیش از ۸ هزار  واحد تولیدی  گفت: در شرایط رکود اقتصادی استان اصفهان بیشترین آسیب را دیده است و در این شرایط کارفرماها با چالش های بسیاری روبرو هستند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اضافه کرد:کاهش تقاضا و انباشت عرضه از یک طرف و بدهی بانکی،مالیاتي و  تامین اجتماعی و حقوق کارکنان از طرف دیگر فشار را بر کارفرماها بیشتر ساخته است .
مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار خواستار پایان دخالت های  دولت در سازمان تامین اجتماعی شد و گفت:۱۷ درصد بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی است که به دلیل ناتوانی در بازپرداخت این بدهی ،بخش خصوصی تحت فشار برای معوقات سازمان قرار می گیرد .
قاسم علی جباری عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:عنوان و نحوه اتخاذ تصميم براي مشاغل سخت و زیان آور نوعی هیجان در محیط های کارگری ایجاد کرده و کارفرمايان را با  چالش روبرو ساخته است.
محمد گورابی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان در این نشست گفت: سه جانبه گرایی بین کارگر،کارفرما و سازمان تامین اجتماعی می تواند عامل  تعادل بخشی فضای اقتصادی باشد.
وی از آمادگی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان برای تعامل با بخش خصوصی با هدف حل مسایل و مشکلات بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت:با تعامل و برقراری رابطه برد – برد می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.
وی سازمان تامین اجتماعی را  امانت دار حق بیمه کارگران و کارفرمایان دانست  گفت:دوام و بقای سازمان تامین اجتماعی به تعامل سازنده با کارفرما و کارگران است .
وی تاکید کرد:سازمان تامین اجتماعی مکلف به پرداخت حقوق ماهیانه  به مستمری بگیران است و بایستی بتواند منابع و مصارف خود را متعادل سازد.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=15452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.