• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
9

سهل آبادي: به سلامت مصرف كنندگان و رضايت توليد كنندگان توجه شود/ پورسينا: اجراي اين تفاهم نامه فضاي كسب و كار را رونق مي بخشد

  • کد خبر : 21964
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۵۱
سهل آبادي: به سلامت مصرف كنندگان و رضايت توليد كنندگان توجه شود/ پورسينا: اجراي اين تفاهم نامه فضاي كسب و كار را رونق مي بخشد

تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی و اداره کل استاندارد استان اصفهان در زمینه آموزش، تدوین استاندارد های مورد نیاز و دوره های آموزشی برای تشکل های اقتصادی و همچنين حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه استاندارد به امضا رسيد . به گزارش بازنيوز به نقل از روابط عمومي اتاق بازرگاني اصفهان ، سید […]

تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی و اداره کل استاندارد استان اصفهان در زمینه آموزش، تدوین استاندارد های مورد نیاز و دوره های آموزشی برای تشکل های اقتصادی و همچنين حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه استاندارد به امضا رسيد .
به گزارش بازنيوز به نقل از روابط عمومي اتاق بازرگاني اصفهان ، سید عبدالوهاب سهل آبادی درنشست امضای این تفاهم نامه، واگذاری امور سازمان های دولتی به تشکل های اقتصادی را فرصت مناسبي برای تسهیل فرايند هاي دولتي دانست و گفت:انجمن ها و تشکل ها می توانند با همکاری سازمان های دولتی مسایل تولیدکنندگان را در کمترین زمان برطرف کنند .
وی تاکید کرد:اتاق بازرگانی به عنوان تشکل مادر همواره تلاش کرده که زیرساخت های مورد نیاز انجمن ها و تشکل های اقتصادی ، زمینه هاي لازم برای توسعه کسب و کار و همچنین حل مسایل واحدها را فراهم نمايد.
وی ضمن تقدیر از مدیرکل استاندارد اصفهان گفت:همکاری نزدیک با تولیدکنندگان و تلاش بي وقفه در برطرف نمودن مشکلات صنعت گران از ویژگی های ايشان است.
وی توجه به سلامت مصرف کننده در کنار رضایت تولیدکننده را دو موضوع مهم استاندارد عنوان کرد.
غلامحسین شفیعی مدیر کل استاندارد استان اصفهان نيز در این دیدار عدم اطلاع دقیق صنعتگران و تولیدکنندگان از قوانین استاندارد به ویژه در بخش هاي نمونه برداری ،آزمایش و آزمون محصولات را از چالش های مهم این اداره کل برشمرد و گفت: با استناد به این تفاهم نامه می توان دوره های آموزشی با همکاری تشکل های اقتصادی برگزار کرد.
وی از تهیه استاندارد برای موتورخانه های ساختمان ها با همکاری شرکت گاز خبر داد و گفت:کلیه ساختمان مسکونی ،تجاری و اداری مشمول این استاندارد خواهند شد و صدور مجوز بهره برداری نیاز به دریافت استاندارد موتورخانه است .
مدیرکل استاندارد استان اصفهان تصریح کرد:تلاش می کنیم برای واحدهای صنعتی تسهیل کننده باشیم تا مانع و از سازمان های بازرسی خواسته ايم که تعامل دستگاه های دولتی از جمله اداره کل استاندارد با واحدهاي صنعتي را مورد توجه قرار دهند تا جریان تولید متوقف نشود.
وی از آمادگی این اداره کل برای واگذاری امر نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی با همکاری تشکلهای اقتصادی خبر داد و گفت: بایستی ساز و کار این نظارت تعریف شود.
محسن پورسینا رییس کمیسیون تشکلها اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:اميدوارم امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی اصفهان و اداره کل استاندارد آغاز مبارکي برای همکاری بخش خصوصی و بخش دولتی در راستای تسهیل فضای کسب و کار استان اصفهان باشد .

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=21964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.