• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 4
16

سهل آبادي: برند شهری اصفهان انعکاس تاریخ و فرهنگ این شهر است

  • کد خبر : 18239
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
سهل آبادي: برند شهری اصفهان انعکاس تاریخ و فرهنگ این شهر است

نشست معرفي برند شهر اصفهان با حضور رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران،مدیر کل صدا وسیما و جمعی از اساتيد دانشگاه،اصفهان شناسان و نخبگان فرهنگی و هنری برگزار شد. به گزارش بازنيوز،سیدعبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این نشست گفت:برند شهری اصفهان بیش از ٥ سال است که توسط […]

نشست معرفي برند شهر اصفهان با حضور رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران،مدیر کل صدا وسیما و جمعی از اساتيد دانشگاه،اصفهان شناسان و نخبگان فرهنگی و هنری برگزار شد.
به گزارش بازنيوز،سیدعبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این نشست گفت:برند شهری اصفهان بیش از ٥ سال است که توسط اتاق بازرگانی در دست تحقیق و بررسی است و پس از تصويب شوراي عالي برند به مدیریت استاندار و با عضویت شهرداری،شوراي شهر ،میراث فرهنگی،صدا و سيما و اتاق بازرگانی آماده رونمايي مي باشد.
سهل آبادی  تاکید کرد:برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی به زیرساخت هایی از جمله برند شهری نیاز داریم تا بتوان برای شهر اصفهان جذابیت بيشتري ایجاد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل شورای توسعه پایدار استان اصفهان را یکی دیگر از فعالیت های اتاق بازرگانی برشمرد و گفت:این شورا با هدف شناسایی چالش های توسعه بدون ضابطه تشکیل شد و خواستار ارایه مدل توسعه پایدار بر مبنای مزیت های استان است.
مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست به تاریخ چند هزار ساله اصفهان اشاره کرد و گفت:برند شهری می تواند علاوه بر معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری به توسعه پایدار صنعت و کشاورزی استان منجر شود.
علی کرباسی زاده نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست تاکید کرد:تنها راه علاج مقابله با بحران بیکاری و رکود در استان اصفهان توسعه صنعت گردشگری است.
وی افزود:برای جذب گردشگر خارجی به اصفهان به برندشهری و معرفی شهر توسط شرکت های روابط عمومی بین المللی نیاز داریم که اتاق بازرگانی با تشکیل کمیسیون گردشگری به دنبال ایجاد این زیرساخت ها است.
دكتر احمدی مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان در این نشست گفت:برای معرفی اصفهان به نماد و سمبل متناسب با شرایط روز نیاز داریم و برندشهری اصفهان بر اساس تحقیقات انجام شده مسیر علمی صحیحی را پیموده است.
وی تاکید کرد:برند بین المللی اصفهان بایستی بتواند سلیقه گردشگران خارجی را برای بازدید از این شهر جلب کند.
دكتر صادقی مدیرکل حوزه استانداری اصفهان در این نشست خواستار برندسازی واحد و یکپارچه برای اصفهان شد و گفت:در طول سال های گذشته نام های متعددی از جمله شهر گنبدهای فیروزه ای،شهر زیبای خدا و غیره مطرح شده که گردشگران داخلی و خارجی را سردرگم ساخته است.
وی تاکید کرد:انتخاب یک برند با مختصات بین المللی می تواند صنعت گردشگری استان را تحت تاثیر خود قرار دهد.
در اين نشست نظرات نخبگان فرهنگي و اصفهان شناسان در خصوص برند شهري اصفهان ارائه گرديد و مقرر شد مجري طرح از اين نظرات استفاده نمايد.
لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=18239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.