• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

سهل آبادي:جانشين پروري را در اتاق بازرگاني اصفهان نهادينه كرديم/ كشاني:افزايش اشتغال تنها راهكار پايدار بهبود وضعيت معيشتي مردم است

  • کد خبر : 16679
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۰۶
سهل آبادي:جانشين پروري را در اتاق بازرگاني اصفهان نهادينه كرديم/ كشاني:افزايش اشتغال تنها راهكار پايدار بهبود وضعيت معيشتي مردم است

پانزدهمین رویداد در مسیر موفقیت به همت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان و با حضور محمدرضا جبارزارع مدیر هلدینگ همگام خودرو برگزار شد.   به گزارش بازنيوز،سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این مراسم با اشاره به حضور پرشور جوانان در اتاق بازرگانی گفت: شورای عالی جوانان برای […]

پانزدهمین رویداد در مسیر موفقیت به همت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان و با حضور محمدرضا جبارزارع مدیر هلدینگ همگام خودرو برگزار شد.

 

به گزارش بازنيوز،سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران


در این مراسم با اشاره به حضور پرشور جوانان در اتاق بازرگانی گفت: شورای عالی جوانان برای نخستین بار در اتاق ایجاد شد  و توانست با برگزاری رویدادهایی مانند در مسیر موفقیت و بازرگانان کوچک و حمايت از استارت آپ ها، نقش موثري براي ايجاد انگیزه به جوانان برای میل به کارآفریني ايفاء نمايد .
وی تقدیر از تلاش هاي مستمر کارآفرینان نمونه را یکی دیگر از اهداف برگزاری رویداد در مسیر موفقیت برشمرد و گفت:حضور پر شور جوانان در همایش ها و رویدادهای اتاق نشان از نیاز جوان به این رویدادهااست.  
وی جانشین پروری را یکی دیگر از رویکردهای شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان دانست  و گفت:جوانان برای تصدی مدیریت بنگاه های اقتصادی باید خود را آماده کنند و استفاده از تجربه پیش کسوتان می تواند آنان را برای حضور در محیط کسب و کار آماده تر سازد.
وی تصریح کرد:محمدرضا جبارزارع از کارآفرینان خوش نام اصفهان است که با ایجاد اشتغال پایدار توانسته نقش مهمی در اقتصاد استان و کشور ایفا کند.
امیر کشانی رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این رویداد گفت:در مسیر موفقیت یک رویداد طراحی شده داخلی با هدف انتقال تجربه کارآفرینان موفق به نسل جوان است.
وی تکریم کارآفرینان را یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و گفت:ایجاد اشتغال از سوی کارآفرینان باعث ارتقاء سطح معيشتي افراد جامعه می شود زیرا یک فردی که در یک مجموعه تولیدی مشغول به كار می شود سالانه بیش از ١٥ میلیون تومان درآمد کسب می کند و از دهک دهم به دهک هشتم ارتقا می یابد.
رييس كميسيون آموزش اتاق بازرگاني اصفهان اشتغال زایی را یکی از دغدغه های جبارزارع  دانست و گفت:در شرایط رکود اقتصادی کنونی بیش از ١٢٠٠ نفر در مجموعه تحت مدیریت ایشان مشغول فعالیت اند.
محمدرضا جبارزارع کارآفرین سخنران رویداد پانزدهم در مسیر موفقیت گفت:کارآفرین به خودش بدهکار است و از جامعه نباید  طلبکار باشد.
وی سخت ترین راه برای پول دار شدن را کارآفرینی دانست و گفت:کسانی که می خواهند پول دار شوند کارآفرینی را انتخاب نکنند.
وی خطاب به جوانان گفت:نقش سرمایه را در کسب و کار زیاد بزرگ نکنید،سرمایه همه چیز یک کارآفرین نیست.
جبارزارع تاکید کرد:در فضای کسب و کار باید به مسایل فنی تسلط کافی داشت و بتوانیم خط تولید و مسایل اداری و مالی را تحلیل کند.
وی پیشگیری از بحران را یکی از عوامل موفقیتش  در طول  سه دهه  فعالیت اقتصادی اش  برشمرد و گفت:هیچ تهدیدی نیست که نتوان آنرا به فرصت هوشمند تبدیل کرد و باید به تهدید خوب نگاه کنیم.
جبارزارع افزود:اگر كارى مى كنيد كه كارفرماي آن دولت هست بترسيد ،او كارفرمايى است كه با يك بخشنامه مي تواند شما را وارد بحران مى كند زیرا  تعامل با دولت كاملا يك طرفه است.
وی تواضع، اراده قوى، انتخاب فرد شايسته را از وظايف مهم یک مدير بنگاه اقتصادی برشمرد و گفت: توانمند سازى كاركنان وظيفه مهم هر مدير است.
وی یکی از عوامل موفقیت اش را مديريت بر قلب های کارکنانش دانست و گفت: مديريت بر ذهن ها  مقطعی است .
در پایان این رویداد تندیس ویژه در مسیر موفقیت شورای عالی جوانان به همراه لوح یادبود به محمدرضا جبارزارع اهدا شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=16679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.