• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
13

سهل آبادي:از ايده هاي جديد جوانان حمايت كنيم

  • کد خبر : 16623
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۸
سهل آبادي:از ايده هاي جديد جوانان حمايت كنيم

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران خواستار سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در طرح های نوآورانه و خلاقانه جوانان شد و گفت:حمایت از جوانان خوش فکر و خلاق می تواند آینده روشنی برای کشور ایجاد کند. به گزارش بازنيوز،سید عبدالوهاب سهل آبادی در چهارمین رویداد باشگاه توسعه سرمایه گذاری (ITDO) در سالن همایش های بین المللی […]

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران خواستار سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در طرح های نوآورانه و خلاقانه جوانان شد و گفت:حمایت از جوانان خوش فکر و خلاق می تواند آینده روشنی برای کشور ایجاد کند.
به گزارش بازنيوز،سید عبدالوهاب سهل آبادی در چهارمین رویداد باشگاه توسعه سرمایه گذاری (ITDO) در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:متاسفانه سرمایه گذاران حمایت جدی از جوانان دارای طرح و ایده نمی کنند و این روند باعث فرار مغزها از کشور می گردد.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به حضور جوانان اتاق در نمایشگاه GETEX 2017 دوبی و ارایه طرح های استارت آپ های اصفهان در  این نمایشگاه گفت: ٥ طرح برگزیده از اصفهان در این نمایشگاه شرکت داشتند و یک طرح مورد توجه سرمايه گذاران کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار گرفت ولی متاسفانه این طرح ها در داخل کشور مورد استقبال سرمایه گذاران قرار نگرفته است .
وی مرکز پیمانکاری فرعی(SPX)و دفتر توسعه فناوری و سرمایه گذاری(ITDO) را دو فعالیت مهم اتاق بازرگانی اصفهان برشمرد و گفت:در دوره جدید هیات نمایندگان توجه ویژه ای به این دو مقوله با هدف توسعه کسب و کار اعضا صورت گرفت.
وی اتاق بازرگانی اصفهان را به عنوان اتاق پیشرو  در ایجادSPX در کشور نام برد و گفت:تمام اتاق های بازرگانی کشور به واسطه اتاق اصفهان می توانند در SPX عضو شوند.
سهل آبادي ، اتاق بازرگانی را محلی برای برقراری ارتباط بین فعالان اقتصادی با یکدیگر دانست و گفت:هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان همواره تلاش  می کنند که بستر برقراری ارتباط بین فعالان اقتصادی،سرمایه گذاران و جوانان دارای ایده و طرح  در قالب SPX  و   ITDO فراهم  شود.
گفتني است در چهارمین رویداد باشگاه توسعه سرمایه گذاری اصفهان  چهار طرح تعمیر و بازسازی قطعات صنعتی توسط فناوری روکش کاری لیزری ،کمپ کویری نخلک ،توسعه سامانه دستیار شخصی و موتور جستجوی هوشمند سیکال و پروژه ساخت کود کامل و آلی هوشمند با بستر پلیمری طبیعی و معدنی توسط صاحبان طرح ارایه و مورد داوری هیات داوران باشگاه قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=16623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.