• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
19

زندانیان جرایم غیر عمد نیروی کار مناسب برای صنایع اصفهان

  • کد خبر : 37027
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
زندانیان جرایم غیر عمد نیروی کار مناسب برای صنایع اصفهان

زندانیان جرایم غیر عمد نیروی کار مناسب برای صنایع اصفهان به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران عضو خانه صنعت و معدن اصفهان گفت: نیروهای بسیار مستعدی در محیط محدود زندان‌ها هستند که می‌توانند گره‌گشای صنعت و نیروی کار مناسب و با تجربه برای صنایع استان اصفهان باشند. رضا چینی با حضور […]

زندانیان جرایم غیر عمد نیروی کار مناسب برای صنایع اصفهان

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران عضو خانه صنعت و معدن اصفهان گفت: نیروهای بسیار مستعدی در محیط محدود زندان‌ها هستند که می‌توانند گره‌گشای صنعت و نیروی کار مناسب و با تجربه برای صنایع استان اصفهان باشند.

رضا چینی با حضور در برنامه یک شهر ضیافت شبکه اصفهان، اظهار کرد: رسالت اصلی بر عهده انسان‌ها است تا بتوانیم اقتصاد کشور را راه‌اندازی کنیم و به اینکه دولت بتواند کارهای بزرگ اقتصادی انجام دهد، نباید زیاد امید داشت، زیرا بدنه دولت بزرگ است و مشکلات خاص خود را دارد و اینجاست که کارآفرینان با جرات باید به میدان آمده و کارهای بزرگی را انجام دهند تا اقتصاد جامعه را اداره کنند.

وی با بیان اینکه وجود افرادی که محرومیت را در زندان تجربه کردند در کنار سایر پرسنل واحدهای تولیدی، درس‌های زیادی به هر دو طرف می‌آموزد، افزود: خداوند توفیق داد و حدود ۳۰ درصد از  افرادی که در شرکت ما کار می کنند از کسانی هستند که توسط انجمن حمایت از زندانیان معرفی شدند.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان همچنین ادامه داد: دوره زندان هفت نفر از این افراد در سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید و استخدام شرکت ما شدند و شروع به کار کردند و خدا را شاکریم که توانستیم از افرادی که محدودیت زندان را تجربه کردند، از آنها بیشتر یاد بگیریم و به آنها یاد دهیم.

وی گفت: ما اصفهانی‌ها باید به این نتیجه برسیم که اعضای یک خانواده ایم تا این محدودیت‌ها را هرچه سریعتر از جامعه خود برطرف کنیم و باید به این فکر کنیم که خانواده افرادی که اکنون در زندان گرفتار هستند دغدغه خاطر خانواده خودشان را دارند. نگران این هستند که این خانواده چگونه باید ارزاق خود را تهیه کند. اینجاست که کمک‌های مردم به خانواده‌های زندانیان اهمیت پیدا می‌کند.

چینی از جامعه صنعتی اصفهان خواست تا از این نیروها استفاده کنیم، زیرا از یک سو در صنعت به نیروی کارآزموده نیاز است و از سوی دیگر بسیاری از افرادی زندانی نیروهای کارآزموده‌ای هستند که به دلایل مختلفی گرفتار شدند و این رابطه باید هرچه سریعتر ایجاد شود و کسانی باید در زندان باشند که برای جامعه خطرناک هستند.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان با بیان اینکه با زندانی شدن یک فرد، خانواده او نیز زندانی و در جامعه دچار مشکلاتی می‌شوند، خاطرنشان کرد: بدانیم افرادی که در زندان قرار می‌گیرند و مشکلات برای خانواده آنان به وجود می آید و در آینده این‌ها با فرزندان ما باید زندگی کنند؛ از این رو جامعه را خودمان باید بسازیم و برای اینکه جامعه ما عاری از این مشکلات و آسیب‌ها باشد باید از همین امروز برای آن گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای بسیار مستعدی در جامعه محدود زندان وجود دارد که گره‌گشای صنعت امروز ما هستند، بنابراین از جامعه صنعتی تقاضا دارم که به جای اینکه نیرو از خارج کشور به کار گیریم به درد دل جامعه خودمان گوش کنیم.

وی در این برنامه به ازای هر ۱۰ زندانی نفری ۱۲ میلیون تومان به نیت ۱۲ امام کمک کرد. همچنین مبلغ ۲۰ میلیون تومان نیز برای کمک به انجمن حمایت از زندانیان برای  خانواده‌های زندانیانی که آزاد می‌شوند، اهدا کرد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=37027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.